و یه چیزیم این که هیچ وقت یه بچه ی کوچیکو جلوی جمع ضایع نکنید
واقعا چهره ی بچه ای که جلوی جمع آبروش برای کار بدی که کرده رفته خیلی یه جوریه
واقعا مظلوم ترین موجود دنیاست و از جلو چشمم نمیره چهرش
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
https://eitaa.com/mangoo/578
میشه ترحم که شکل جالبی نداره
_
دقیقا
من و مانگو
چیز جالبی وجود نداره
حتی توضیحی درباره این که چرا اینو گفتم وجود نداره
من و مانگو
فکر کنم یه آدم حوصله سر بر شدم برای همه و حتی این حرفمم حوصله سر بره
سربر؟
سر بر؟
نمیدونم
من و مانگو
راننده ی اتوبوس سبز مهربون بود
اینو بیشتر از این که برای مهربونیش ثبت کنم
برای این اینجا نوشتم که من اشتباهی دوبار کارت زدم و یادم باشه که اگه دوباره با اتوبوسش رفتم نیاز نیست کارت بزنم
من و مانگو
اینو بیشتر از این که برای مهربونیش ثبت کنم برای این اینجا نوشتم که من اشتباهی دوبار کارت زدم و یادم
ولی من خیلی با عجله دویدم تا سوار اتوبوس شم و اون خیلی مهربون گفت " دخترم آروممم ... اینجا هیشکی عجله نداره باور کن" و بعد خندید
هدایت شده از سقود
یک ثانیه فرصت داری از اوتوبوس بیای پایین
بشه دو ثانیه باختی
باید صبر کنی ایستگاه بعد
من و مانگو
یک ثانیه فرصت داری از اوتوبوس بیای پایین بشه دو ثانیه باختی باید صبر کنی ایستگاه بعد
البته من داشتم سوار میشدم
ولی اتوبوسای این خطی که من میرم معمولا چند دقیقه صبر میکنن اگه مهربون باشن
چون خیلی دیر به دیر میان و واسه همین اکه یه نفر دیر برسه حدود نیم ساعت باید صبر کنه تا بعدی بیاد