https://eitaa.com/blueberryeyes/9575
ام
پس فکر میکنم باید بگم ممنون
یا همچین چیزی
خب متشکرم متشکرم
من و مانگو
سلام مانگو خوبی؟
ام سوال خوبی نبود
خوبی؟یا چطوری و چیزاهایی توی این مایه ها خیلی کلیه و نمیشه جواب دقیقی براش گفت
من و مانگو
راستی من باید مانگو رو بهتون معرفی کنم
مانگو
اممم خب مانگو سن نداره
یعنی در واقع من هر روز بهش میگم چند سالش باشه، خودشم میتونه انتخاب کنه؛یه پیرمرد ۸۰ ساله؟یا یه دختربچه ی ۵ ساله؟
و ساکن ذهن منه
گفتم قبلا
زرده زرده زرده
و بوی انبه میده
همین ...