اگه جایی باشم که یه سری آدم قدیمی و جدید وجود داره
نمیتونم با آدمای قدیمی ارتباط برقرار کنم
قبلا برعکس بود
تو چنین موقعیتی میرفتم پیش اونایی که میشناسمشون و کنارشون احساس امنیت میکردم
اما الان اذیت میشم
ترجیح میدم با یه آدم جدید رو به رو شم
من و مانگو
اگه جایی باشم که یه سری آدم قدیمی و جدید وجود داره نمیتونم با آدمای قدیمی ارتباط برقرار کنم قبلا برع
این نیست که بگم قدیمیا تکراری شدن واسم
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
شاید تو فرق کردی
دیگه اونا باهات احساس راحتی نمیکنن و اینجوری تو هم احساس راحتی نمیکنی
آدمای جدید که تورو قبلا ندیدن با یه تصور جدید باهات رو به رو میشن
مشکلی نیست منم مثل توام
_
فکر کنم درسته تقریبا حرفت
مجبور نیستی بگی دوسش داری
مجبور نیستی قبولش کنی
مجبور نیستی وانمود کنی باهاش اوکی ای
چرا نمیفهمی .. ها ؟
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
https://eitaa.com/mangoo/607
نسکافه ای رنگش میتونه محشر باشه
_ دقیقا دقیقا
فکر می کنم وقتی بپوشمش بوی قهوه و نسکافه میدم