مجبور نیستی بگی دوسش داری
مجبور نیستی قبولش کنی
مجبور نیستی وانمود کنی باهاش اوکی ای
چرا نمیفهمی .. ها ؟
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
https://eitaa.com/mangoo/607
نسکافه ای رنگش میتونه محشر باشه
_ دقیقا دقیقا
فکر می کنم وقتی بپوشمش بوی قهوه و نسکافه میدم
من و مانگو
نزدیک ترین حسو میگم من یه ترس عجیبی دارم از توپی که به سمت صورتم پرت بشه ولی از اون طرف خیلی دوست د
جدیدا انقدر به ماه زل زدم که دیگه زیاد ازش نمیترسم
من و مانگو
این همه احتیاط برا چیه ؟
این در واقع چیزی نبود که من گفته باشمش
چیزیه که اون به من گفت