مجبور نیستی بگی دوسش داری
مجبور نیستی قبولش کنی
مجبور نیستی وانمود کنی باهاش اوکی ای
چرا نمیفهمی .. ها ؟
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
https://eitaa.com/mangoo/607
نسکافه ای رنگش میتونه محشر باشه
_ دقیقا دقیقا
فکر می کنم وقتی بپوشمش بوی قهوه و نسکافه میدم
من و مانگو
نزدیک ترین حسو میگم من یه ترس عجیبی دارم از توپی که به سمت صورتم پرت بشه ولی از اون طرف خیلی دوست د
جدیدا انقدر به ماه زل زدم که دیگه زیاد ازش نمیترسم
من و مانگو
این همه احتیاط برا چیه ؟
این در واقع چیزی نبود که من گفته باشمش
چیزیه که اون به من گفت
هر دفعه با خودم میگم خب شروعش کن
مگه همیشه دلت نمیخواست امتحانش کنی؟
بدون فکر کردن به بعدش
بدون فکر کردن به این که اگه خوب نبودی کافی نبودی و همچین چیزایی
ولی اینا همش کلیشه است و هیچ تاثیری روی من نداره
و انگار قراره تا آخر عمرم نسبت به شروع کارای جدید گارد بگیرم