من و مانگو
این همه احتیاط برا چیه ؟
این در واقع چیزی نبود که من گفته باشمش
چیزیه که اون به من گفت
هر دفعه با خودم میگم خب شروعش کن
مگه همیشه دلت نمیخواست امتحانش کنی؟
بدون فکر کردن به بعدش
بدون فکر کردن به این که اگه خوب نبودی کافی نبودی و همچین چیزایی
ولی اینا همش کلیشه است و هیچ تاثیری روی من نداره
و انگار قراره تا آخر عمرم نسبت به شروع کارای جدید گارد بگیرم