هر دفعه با خودم میگم خب شروعش کن
مگه همیشه دلت نمیخواست امتحانش کنی؟
بدون فکر کردن به بعدش
بدون فکر کردن به این که اگه خوب نبودی کافی نبودی و همچین چیزایی
ولی اینا همش کلیشه است و هیچ تاثیری روی من نداره
و انگار قراره تا آخر عمرم نسبت به شروع کارای جدید گارد بگیرم
من و مانگو
این عکسارو دیده
میگه چقد اینا بوی بنفش میدن
و من یه عالمهههه ذوق میکنم که فقط خودم نیستم که فکر میکنم رنگ بنفش یه بوی خاصی داره