نه
منتظرم نبود
هیچ کس نبود
ستاره ها هم نبودن
حتی یه دونه ستاره
لامپای اتاقای همسایه جلویی خاموش بود
حس بدتری گرفتم
حس خیلی بد
+ ترسناک نیست اگه بعدش بزنی زیر گریه
- دردناکه
+ چون اون موقع دلیل دارم برای گریه کردن دیگه دردناک نیست