یعنی مثلا یه جایی ثبت نمیکنن که اولین نارنگیه پاییز ۱۴۰۱ رو کی خوردن و اون موقع چه حالتی داشتن؟
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16643932261456 دلم براتون واقعا تنگ شده امیدوارم حرف بزنین باهام
چون سنجاقش کردی حس کردم دلت میخواد کسی حرف بزنه پس سلام:☕
_
ممنونم که اهمیت دادی
اوهوم دلیلش همین بود
ولی خجالت کشیدم بگم دلم میخواد حرف بزنم
سلام سلام
چطوری؟
هدایت شده از نور و سایه
دوست دارم با سحابی ها زندگی کنم
بزرگ و عظیم و پر نور و معصوم باشم مثل اونا
کاش
یادش رفته باشه من چی گفتم
کاش اصلا حرفی نمیزدم که الان بخوام چنین آرزویی بکنم
من و مانگو
یه لحظه حس کردم مانگو کم رنگ شده و ترسیدم
اگه این اتفاق بیفته چیکار کنم ؟
به نظرم بهتره فقط درسمو بخونم
مانگو هم موافقه
فکر کنم واسه اونم جالب نیست که به نبودنش فکر کنم
شاید مثل اینه که منم برای اون کمرنگ بشم و اونم بترسه؟
یاد قبلا افتادم
یه بار خالم اومد بشینه کنارم
یهو جیغ زدم که نههه اینجا نشین مگه دوستمو نمیبینی
من واقعا خیلی جدی گفتم اینو😂😂