eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
من و مانگو
جالبه بقیه تورو مانگو صدات میکنن؟من نمیخواستم بگم سازنده مانگو دنبال کلمه بهتری بودم برای صدا کردنت
با پوشیدن دامن مشکلی ندارم فقط لطفا بلند باشه،خنک باشه،چینی چینی باشه یا هم پلیسه داشته باشه فرقی نمیکنه ،و اینکه خوشگل باشه باشه پس بهت میگم دوست مانگو،جالبه بهش فکر کن شاید اسم قشنگ تری به ذهنت رسید که دوست داشتی باشی با اون موردخطاب قرار بگیری و اینکه فکر نمیکنم اینطوری باشه(اطرافیانتم میگن مهربونی) _ من خوش سلیقم بابا نگران چی هستی دیگه میتونی با همون اسم اکانتم صدام کنی Mr fox یا همون مستر فاکس .. حتی فاکس خالی نمیدونم واقعا درباره مهربونی
چرا بعد از دیدنش انقد واکنش نشون دادم؟
انگار که اکسمو دیدم 😐
اینو نباید میگفتم
من و مانگو
چرا بعد از دیدنش انقد واکنش نشون دادم؟
در هر صورت وقتی یه آدمیو اصلا یه دوستی رو که راهمون از هم جدا شده و از هم دور شدیم بعد از یه مدت میبینم رفتارم عجیب میشه و هیجان میگیرم هیجانِ خوب نه ها هیجانی که باعث اورثینک میشه شما اینطوری نیستین؟
این که باهات خیلی صمیمی ام باعث میشه ازت دور بشم کی باورش میشه؟ حتی این که همیشه باهات صادقم و همه چیز رو اول از همه برای تو تعریف میکنم هم باعث میشه ازت دور بشم هر کسی درباره ی رابطه ی ما می‌فهمه تعجب میکنه چون همچین رابطه ی قشنگی قطعا هیچ جای دنیا وجود نداره ولی بعضی وقتا شک میکنم درسته که همیشه جایگاه اولو توی قلبم داری ولی درسته که همه چیزو بهت میگم؟ "همه چیز" قطعا همیشه شامل چیزای خوب نیست و این باعث نمیشه که فقط ازم دور تر بشی؟ یا دیگه نتونی درکم کنی؟
آدما وقتی کسی رو ناراحت میکنن دیگه نمیتونن اشکاشو ببینن
اولش یه عالمه خودمو سرزنش کردم که چرا همچین کتابی خریدم؟ باید بیشتر دقت میکردم بیشتر تحقیق میکردم و فکر میکردم به این که سلیقه ی فردی که کتابو بهم معرفی کرده بود با من خیلی فرق داره ولی مامان گفت که اشکال نداره تجربه شد واست