eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
حال آدمو بهم میزنن بعضیا
هی میخوام اینجا حرفای بد بد نزنم میزارن مگه ؟
دلم تنگه واسش و اون دیگه هیچ وقت قرار نیست برگرده هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت دردناکه دردناکه دردناکه
بعضی موقه ها دوستت رو توی دنیای واقعی میبینی حالش بده یا مثلا تو فضای مجازی خودش میاد میگه حالش بده اینا ناراحت کنندست هااا ولی وقتی میدونی دوستت داره اذیت میشه و به معنای واقعی کلمه ناراحت و غمگین شده یه جوری شده که حتی وقتی تایپ میکنه و چت میکنه لحن غمگینش تو ذهنت پخش میشه ولی به زورم که شده خودشو قوی نشون میده و داره با غم هاش کنار میاد این دردناک تره این که نمیتونم کاری کنم این همه فاصله بینمون ..
یهو نا امید شدم مانگو
really Hopeless
زل میزنین توی چشمام و میگین تو که مثل سیب زمینی ای ... احساس نداری که بخوای دلتنگ بشییی؟؟؟ نمیفهممتون اگه دلتنگ نبودم که وضعم این نبود آخه
احساس سرما کردم هودیمو اوردم بپوشم یه دفعه متوجه شدم اون چیزی که یخ زده روحمه هودی برای روح سراغ ندارین؟
سلام مانگو
و سلام اعضای اینجا
هنوزم جایگزینی برای "خوبی؟" پیدا نکردم
چجوری بعضیاتون اکانتتون انقد قشنگه