eitaa logo
من حجاب را دوست دارم 🇮🇷🇵🇸
248 دنبال‌کننده
19.7هزار عکس
12.7هزار ویدیو
347 فایل
#من_محمد_را_دوست_دارم😊😍 #حجاب_زیباست😍😊 #حجاب_را_دوست_دارم #امر_به_معروف_نهی_از_منکر_واجب_است😊 حجاب امرخداست زنده باداسلام زنده باد قرآن @manhejabradoostdaram2 https://www.instagram.com/invites/contact/?i=154cisoszc69c&utm_content=lvv1sl4‎‏
مشاهده در ایتا
دانلود
برخی صفحات سعودی تصاویری را منتشر کردند که در آن یک زن بدون حجاب در کنار کعبه لباس احرام مردانه پوشیده و از خود تصویر میگیرد و حرمت مقدس ترین مکان مسلمانان را به تمسخر میگیرد ! اینها حاصل اصلاحات ‎ خائن الحرمین الشریفین است ! ✍ میثم ایرانی 🆘 @Roshangari_ir
❌❌❌سلام عزيزان ❌❌❌ امشب استاد پناهیان سخنران حسینه عاشقان هستن متاسفانه تبلیغات برای ایشون آنچنان خوب نبوده سعی بفرمایید هر کدوم از ما یک رسانه باشیم و اطلاع رسانی کنید که امشب پای ممبر ایشون بشینیم و از صحبت هاشون استفاده کنیم تا بار آخری نباشه که ایشون ساری تشریف میارن و با استقبال شما عزیزان مجدد از پای ممبر بودن ایشون استفاده کنیم . لطفا اطلاع رسانی کنید 🙏🌹
https://t.me/Halalzadeha/28285 ⭕️ نظر امام خامنه‌ای درباره حجاب اجباری ⚠️آن چیزی که من را حساس می‌کند این است که از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود ⛔️ این‌که ۴دختر فریب بخورند و روسری را بردارند، مسئله‌ی حقیری است! 🔻رهبرانقلاب: پول‌های زیادی خرج می‌کنند، فعالیت زیادی می‌کنند، صدها رسانه را به کار می‌گیرند تا بتوانند به طُرق مختلف روی هویت مستقل زن مسلمان اثرگذاری کنند. 🔹این‌همه خرج و زحمت و فکر پشت سر این کار است اما . نتیجه‌ی کارشان این است که چهار تا دختر در گوشه‌کنار فریب بخورند یا انگیزه‌های گوناگون پیدا کنند که روسری را بردارند که یعنی مثلاً ما چه شدیم. همه‌ی آن تلاش نتیجه‌اش خلاصه می‌شود در این مسئله‌ی کوچکِ حقیر. تا این‌جا مسئله‌ای نیست. 🔹آن چیزی که من را حساس می‌کند این است که می‌بینید از دهان یک گروهی از خواص، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح می‌شود. 🔹این معنایش این است که یک عده‌ای -ان‌شاءاللّه نادانسته- همان خطی را دنبال می‌کنند که دشمن نتوانسته با آن‌همه خرج آن را به نتیجه برساند. روزنامه‌نگار و روشن‌فکر و آخوند [هم] در آن‌ها هستند. 🔹[می‌گویند] این‌که امام(ره) فرمودند «زن‌ها باحجاب باشند»، همه‌ی زن‌ها را نگفتند! حرف بیخود، ما آن‌وقت بودیم، ما خبر داریم. امام(ره) در مقابل یک منکر واضحی که به‌ وسیله‌ی پهلوی و دنباله‌های پهلوی [رایج شده بود] مثل کوه، محکم ایستادند. 🔹حالا آقا می‌گوید این گناه که از غیبت بزرگ‌تر نیست، چرا شما برای غیبت کسی را تعقیب نمی‌کنید! انسان این‌جا از عدم تشخیص رنج می‌برد. 🔹ما که نگفتیم اگر کسی در خانه روسری‌اش را مقابل نامحرم برداشت تعقیب می‌کنیم. آن کاری که در ملأ انجام می‌شود یک کار اجتماعی و تعلیم عمومی است و برای حکومتی که با نام اسلام آمده، تکلیف ایجاد می‌کند. حرام، کوچک و بزرگ ندارد. 🔹حالا کسی در خلوت یک کار غلطی می‌کند، آن بین خود او و خداست؛ اما آنچه در مقابل چشم مردم است، حکومت اسلامی -مثل حکومت پیامبر و حکومت امیرالمؤمنین- وظیفه دارد در مقابل آن بایستد. 🔹این منطق که می‌گوید اجازه دهید مردم خودشان انتخاب کنند، خب برای شراب‌فروشی هم هست. این حرف را در مقابل همه‌ی گناهان بزرگ اجتماعی می‌توان گفت؛ این حرف شد؟ 🔺شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود. حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام و گناه بایستد. 🗓 ۹۶/۱۲/۱ ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
💠 رابطه توصیه به نماز و جلب روزی برای خانواده!💠 💮 عزیزانی که دغدغه معیشت، اونها را از تربیت دینی خانواده غافل کرده است، قرآن به ما میفرماید: 💎وَأْمُرْ أَهْلَكَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَيْهَا لَا نَسْئَلُكَ رِزْقاً نَّحْنُ نَرْزُقُكَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى‏ طه،۱۳۲ 💎 و خانواده‏ ات را به فرمان ده و بر نماز پایداری و جدیّت داشته باش، از تو انتظار نداریم به ما بدهی، بلكه ما خودمان رزق تو را می ‏دهیم، و سرانجامِ نیكو براى اهل تقوا است. 💮 اگر ما دستور خدا که تشویق و توصیه اعضای خانواده به نماز و راز و نیاز با خداست، انجام دهیم و کسب و کار را هم رها نکنیم، خداوند ما را خواهد داد و درمانده نخواهیم شد!... 💎 نقل شده "هرگاه وضع زندگى رسول خدا صلى الله علیه وآله تنگ می شد، این آیه را تلاوت می ‏فرمود، آنگاه به افراد خانه دستور می ‏دادند تا نماز (احتمالا نماز حاجت یا نماز مستحبی علاوه بر نمازهای واجب) بخوانند." 📚 تفسیر المیزان برگرفته از کانال رنگ خدا(با تصرف) ✅ @GgaroGhati https://eitaa.com/GgaroGhati
🔰 مسأله‌ی حجاب ؛ پازلی که قطعاتش گم شده است شاید همه‌ی ما به این سؤال فکر کرده‌ایم که بالاخره وضعیت حجاب چه خواهد شد؟ آیا جمهوری اسلامی تسلیم روند موجود شده است؟ قرار نیست اتفاق ویژه‌ای رخ دهد؟ برنامه‌ریزی برای بهبود اوضاع صورت گیرد؟ و در آخر به این پاسخ رسیدیم که این از علائم آخرالزمان است و کاری از ما نمی‌آید، باید صبر کنیم تا حضرت ظهور کنند و اوضاع را درست کنند! این پاسخ نه تنها رویکرد منفعلانه در برابر مفهوم ظهور و انتظار است، بلکه به مثابه‌ی پاک کردن صورت مسأله برای راحت کردن خودمان و فرار از مسئولیت است. اما واقعیت اینجاست که فقدان راه ‌حل، محصول فقدان فهم مسأله است. مسئله این است که ما به موضوع حجاب از منظر علت نگریسته‌ایم نه معلول. در صورتی که حجاب آخرین حلقه‌ از بروز و ظهور تربیت، جهان‌بینی و شالوده‌ی معرفتی یک زن است. به بیان ساده‌تر، حجاب معلول است نه علت. معلولی که تا قطعات پیشینی و زمینه‌ای آن حل نشود، نمی‌توان انتظار حضور حیامند یک زن در جامعه را داشت. 💠 این که یک زن چه فهمی از نسبت خود با بدنش دارد، چه نگاهی از خود و تصویر رسانه‌ای و استاندارد زیبایی موجود از زن دارد، رویکردش نسبت به پوشش از حیث مالکیت بر بدن است یا صرفا راحتی، پوشش را ابزار می‌داند برای ابراز هویت یا نماد ایدئولوژی، رویکردش به دین و احکام آن چیست، پوشش را محصول تحمیل و سلطه‌ی نگاه مذکر می‌داند یا بخشی از پازل عبودیت در نسبت میان خودش و خدا، همه مؤلفه‌هایی است که خروجی این دستگاه فکری، می‌شود نوع لباسی که یک زن برای حضور در جامعه انتخاب می‌کند. پوششی که می‌تواند ظاهر کننده‌ی وجه جنسی او باشد، یا بالعکس، مستور کننده‌ی آن. 💠 همچنین اگر در سطح گفتمان، حکمت حجاب را به جای تبیین چیستی و چگونگی آن و جایگاهی که زن در نظام آفرینش از جهت حریم و نقشی که برای حیات‌بخشی و ادامه‌ی زندگی دارد، صرفا منحصر کردیم در یکی از کارکردهای آن که حفظ مرد از گناه است و حجاب تبدیل شد به محدودیت برای زن و راحتی جنس مذکر، نه تنها در زمانه‌ی ما پاسخگوی نیاز زن نیست، بلکه فروکاست مفهوم حجاب نیز هست، چون مفهوم حجاب بیش و فراتر از این است و منحصر در یک کارکرد نیست‌. 💠 حالا فرض کنیم بدون توجه به این عوامل و بسترها و تغییر جهان معرفتی یک زن، صرفا بخواهیم او را از بیرون ملزم به حجاب کنیم، امری که ممکن نیست. اگر هم ممکن باشد در سطح دیسیپلین (نظم بیرونی) است نه اوردر (نظم درونی) و بدون توازن و تناسب این دو سطح از نظم‌بخشی به نظام اجتماعی، نمی‌توان انتظار کارامدی بالا از این راهکارها را داشت. از سوی دیگر زن نیاز به دیده شدن دارد، نیاز مشروعی که می‌تواند پاسخ صادق یا کاذب داشته باشد. اگر این نیاز به درستی در فضای حلال و بدون آسیب خانواده پاسخ داده شد، خودنمایی جنسی او در جامعه به حداقل خواهد رسید و اگر بالعکس نه تنها به نیاز او در بستر حلال خانواده توجه نشود، بلکه پاسخ کاذب برای این نیاز مهیا باشد، زن در جامعه میل به جلوه‌نمایی پیدا می‌کند. همین‌گونه است در مورد هر نیاز مشروعی که در بستر خود پاسخ داده نشود مثل تفریح حلال، که معماری سنتی ما در گذشته پاسخگوی آن بود و یک زن در حیاط خانه نیازش به آب و گیاه و نور بدون پوشش از نامحرم، تأمین می‌شد. فضایی که معماری مدرن که حیا و حریم‌زدایی جزء ویژگی‌های آن است، آن را از زن گرفت و روز به روز حریم امن او را برای حضور آزاد بدون حجاب، تنگ کرده است. 💠 همه‌ی این‌ها حلقه‌های مفقوده و قطعات پازلی است که ما از مسئله‌ی حجاب نفهمیده‌ایم و و برای حل مسأله صرفا به دم دستی‌‌ترین راهکارها روی آورده‌ایم. اگر می‌خواهیم مسئله‌ی حجاب حل شود، باید با نگاه کلان و همه‌جانبه‌نگر، علت‌ها و بسترهای حیازدا را بشناسیم و از ریشه مسأله را حل کنیم. ریشه‌هایی که زن بخشی از آن است نه تمام آن و او جزئی از سیستمی است که داشتن حجاب را برای او سخت کرده و حتی از وادی «حجاب اجباری» که عبارت مرسوم فضای مجازی است به تنگنای «بی‌حجابی اجباری» افتاده است و برای حفظ حجاب در همه جا باید هزینه بدهد. در این فضا و بستر، زنی که بخواهد حجاب را حفظ کند در سختی می‌افتد، از تفریح حلالی که نیست و بستر آن از جامعه حذف شده، تا پاسخ به نیاز مشروع برای دیده شدن در خانواده که رو به کاستی است و تجردی که روزافزون است و دختران محجوب و باحیایی که در رقابت با نمایشگاه عمومی خودنمایی جا می‌مانند، تا جهان معرفتی که حجاب را نه در نسبت با خدا و حق الله، بلکه صرفا محصور در یک کارکرد محدود کننده می‌بیند و خود را برخلاف نگاه الهی که انسان را مالک درجه دو می‌داند و جسم را امانتی که نیاز به حفظ دارد، مالک تن خود دانسته و تصرف بر اساس امیال نفسانی بر جسم خود را به عنوان حق انسانی تصور می‌کند. ✍مهدیه منافی کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست 🌐 @strategistladies
🔸 شیوع برهنگی، باعث ایجاد و تولید نسل حرام‌زاده می‌شود. ⭕️ ابلیس با قزاق چکمه‌پوش خود این ملت را نشانه رفته بود. 💢 هفدهم دی ۱۳۱۴، سال توطئه کشف حجاب به دستور رضاخان میرپنج پهلوی ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ | برای مردم عادی هم همین رأفت‌های به ظاهر اسلامی هست؟! ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: به چه حقی می‌گوییم وقتی خانمی بدحجاب است اجازه ندهیم به مترو سوار شود؟ 🔹 رییس مجلس در برنامه «ملک سلیمان»: مهمترین هدف دشمن در سال ۱۴۰۱ ایجاد دوقطبی است. هر دوقطبی ای که در کشور ایجاد کنیم به نفع دشمن است. 🔶🔸🔶🔸🔶🔸🔶🔸🔶 جناب آقای قالیباف میشه بفرمائید دقیقا کی گفته بدحجاب ها حق استفاده از مترو رو ندارن؟ انشاءالله متوجه تفاوت بدحجابی و کشف حجاب هستید! دفتر آقای قالیباف 📞02139932558 ستاد_خبری_قوه_مقننه 📞132 وبسایت ستاد خبری 🌐132.parliran.ir پست الکترونیکی 132@parliran.ir پیامک 📱2000132 مجلس 📞39931 ✅ کانال در سروش، ایتا و بله @phonemotalebe روبیکا @phone_motalebe
22.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😳با گوشی همراه توی دستت فیلمساز شو! با دیدن این فیلم یاد می‌گیری برای فیلمساز شدن، چی کار باید کرد. ekranmardomi.ir
مملکت دیگه مال شماهاست، هر کجا و هرجور دوست داشته باشید می توانید حضور داشته باشید حتی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام شما متحصن نیستی که باهات برخورد کنن و صد مدل حرف و حدیث هم برات درست کنن برای توجیه خطاشون! @madare0120
11.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان مرکز خرید اُپال البته محدود به همین یک جا نیست.. اگر مسئولان بخواهند می‌توانند این هرزه بازار را جمع کنند البته اگر بخواهند..... 🔴 👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
📣 شما هم دعوتید! 💢 گردهمایی و مراسم تجلیل از هنرمندان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ ترکیبی ۱۴۰۱ ⬅️ در حوزه‌های گرافیک، شعر و موسیقی 🔰 با حضور خانواده شهدا، اساتید و هنرمندان 🔹 سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه، ساعت ۲۰ 🔸 تهران، میدان فلسطین، سالن شماره ۳ 📌 حضور شما باعث دلگرمی سربازان فرهنگی کشور خواهد بود، این اطلاعیه رابه دیگران هم برسانید... ✅ عماریار، مرجع عرضه آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی 🆔 eitaa.com/joinchat/1460338702C7e130ac336