شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا
517 دنبال‌کننده
296 عکس
13 ویدیو
کانال رسمی شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا ☎️ 03145950000 📠 03145957000 🌍 www.mapnasts.ir 📧 @mapnasts.com" rel="nofollow" target="_blank">info@mapnasts.com ✔ارسال پیام/اخبار 👇 @faezeh_anami @Arezoo_Ghahramani ✔لینک کانال👇
📝برگی از خاطرات یک صعود بعد از ظهر چهارشنبه یکم شهریور شرایط مهیا شدبرای صعود یکی از قله های رشته کوه دنا صبح پنجشنبه من و نادر نادی در یک تیم ۲۴ نفره کوله بار سفر بسته و عازم سفر شدیم حوالی ظهر بعد از یک توقف کوتاه در روستای زیبای خفر بین جاده سمیرم-آباده برای صعود آماده شدیم به سمت پناهگاه که در ارتفاع ۳۰۰۰ متری هست حرکت کردیم سریع چادرها برپا شد . بعد از صرف شام  باید استراحت میکردیم که ساعت ۳ صبح بیدار باش بود برا حرکت به سمت قله .ساعت ۴ صبح به راه افتادیم.پا رو اولین یخچال طبیعی که گذاشتیم خورشید داشت نمایان می شد.رشته کوه دنا۵۴ قله ی بالای۴۰۰۰ متری داره که از جمله آنها میشه به قله قبله،قله قاش مستان و قله مورگل اشاره کرد.بعد ازصرف صبحانه در زیر تیغ قله های ۴۰۰۰ متری دوباره به راه افتادیم ،ساعت ۱۱برفراز قله زیبای مورگل  ایستادیم و بعد از استراحت و گرفتن عکس یادگاری به سمت پایین حرکت کردیم راه برگشت از مسیر شن اسکی وبرفچالها بود که حوالی ساعت۷ به پناهگاه رسیدیم بعد از یک صعود موفقیت آمیز دیگه باید کم کم آماده برگشت می شدیم و به سمت اصفهان راه افتادیم. به روایت ابراهیم شاه بندری شهریور۱۴۰۲ 🆔 @MAPNASEPAHAN
ارائه پیشنهاد 🗓تابستان ۱۴۰۲ اندیشه ها را به یکدیگر پیوند بزنید تا درستی و حقیقت از آنها متولد شود. امام علی(ع) 🆔 @MAPNASEPAHAN
حجم رسانه بالاست
شرکت 🎞گزارش تصویری از حضور شرکت سپاهان مپنا در پانزدهمین نمایشگاه بین متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان 🗓شهریور ماه ۱۴۰۲ 🆔@mapnasepahan
همکار گرامی جناب آقای محمد و بهروز سلطانی ◾️با نهایت تاسف درگذشت مادر گرانقدرتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و برای شما و بازماندگان صبر و شکیبایی طلب مینمائیم. 🍂🍂🍂 🆔 @mapnasepahan
🔰اعلام برنامه حضور نماینده بیمه سینا در هفته جاری 🆔 @MAPNASEPAHAN
سوال - مسابقه_230902_112823.pdf
75K
کتابخوانی: 🔰مهلت شرکت در مسابقه: 19 شهریورماه لطفا پاسخ ها را به واحد آموزش و توسعه منابع انسانی(سرکار خانم شاطرزاده) تحویل نمایید. 🆔 @MAPNASEPAHAN