eitaa logo
مردم گرمسار
806 دنبال‌کننده
902 عکس
897 ویدیو
6 فایل
کانال تحلیلی ،خبری ارتباط با ادمین @Mehrad0061
مشاهده در ایتا
دانلود
خطر نفوذ فکری بیگانگان در مسئولان! ▫️بخشی از سخنان علامه مصباح یزدی ـ (۱۳۹۶/۰۳/۲۷): دشمنان برای تحقیر و غارت ملت‌ها برنامه دارند. یکی از بدترین ظلم‌ها این است که به ما می‌گویند ایده‌های سیاسی ما از آموزه‌های دینی شما بهتر است. در کشور خودمان بسیاری از صاحب‌منصبان، تحصیل‌کرده‌های امریکا و انگلیس هستند و افتخار می‌کنند که از فلان دانشگاه امریکا یا انگلیس دکتری گرفته‌اند. اینها گرچه باور دارند که اسلام، اصولی صحیح و همیشگی دارد، معتقدند که برخی از احکام آن را همیشه نمی‌شود اجرا کرد. آنها می‌گویند که اگر بنا باشد ربا واقعاً حرام باشد، تمام این بانک‌ها را باید تعطیل کرد، چون هیچ‌کدام از اینها بدون ربا نیست. ⭕️نرخ سود در پست‌ترین و عقب‌افتاده‌ترین کشورهای دنیا کمتر از کشور ماست، و حتی بعضی جاها سپرده‌گذاری در بانک سود منفی دارد! آن‌وقت در کشور انقلاب اسلامی کار به جایی می‌رسد که عملاً نرخ سود حدود سی درصد تمام می‌شود. اقتصاددان‌های برجستۀ دنیا اعتراف می‌کنند که هر کشوری که به بحران اقتصادی مبتلا شده براثر رباخواری است، ولی ما افتخار می‌کنیم که رباخواری را توسعه داده‌ایم و بر سر مردم منّت می‌گذاریم که مثلاً فقط چهاردرصد سود بدهید! از این‌گونه مسائل فراوان است. شما موضع این‌گونه افراد را در مسائلی مثل حجاب، پوشش، مسائل جنسی،‌ مسائل اقتصادی و مسائل سیاسی می‌توانید ببینید. اینها می‌گویند که اصل اسلام را قبول داریم، علی‌علیه‌السلام را هم دوست داریم، برای امام حسین‌ علیه‌السلام هم گریه می‌کنیم، اما بقیۀ مسائل به درد امروز ما نمی‌خورد و با آنها نمی‌شود جامعه را اداره کرد! این‌گونه است که احکام اسلام تعطیل می‌شود و ربایی که طبق روایات، یک درهمش از هفتاد زنا با محارم در خانۀ خدا بدتر و گناهش بیشتر است، در بازار مسلمان‌ها رواج پیدا می‌کند. @mardomegarmsarr
گونه‌شناسی مردم کوفه در زمان امام حسن(ع) و تطبیق آنها بر جامعه ما مردم کوفه عبارت بودند از: امویان: که به‌عنوان ستون پنجم و نفوذی دستگاه معاویه در کوفه عمل می‌کردند و از سران اینها می‌توان عمربن‌سعد و عَمروبن‌حُریث را نام برد. خوارج: کسانی که فقط به درگیری با سپاه شام می‌اندیشیدند؛ البته نه از نگاه و رویکرد امام حسن(ع)؛ بلکه براساس مبانی خود در تکفیر اهل شام. اینها خود را از امام حسن(ع) هم اتقلابی‌تر می‌دانستند و شمربن‌ذی‌الجوشن و شَبَث‌بن‌رِبعی از سران این گروه بودند. اینها برای حضرت هزینه درست می‌کردند و شاید بتوان گفت که نقش این گروه در تحمیل صلح بر امام حسن(ع) زیاد بود. عجب اینکه آنها در ادامه کار به‌سمت معاویه چرخیدند! شکاک‌ها: کسانی که فریب خوارج را خورده بودند؛ اما هنوز در سلک آنها درنیامده بودند. اگرچه که مخالفتی از اینها سرنمی‌زد، اما قابل اعتماد نیز نبودند. الحمراء: که حدود بیست‌هزار جنگجوی تازه‌مسلمان و غیرعرب بودند و به‌دلیل ناآشنایی با معارف حقیقی اسلام، به‌راحتی در اختیار مجموعه‌ها و افراد قرار می‌گرفتند. مثلا در ماجرای مربوط به امام حسن(ع) و قضیه عاشورا به‌نفع امویان حرکت کردند. شیعیان: مردمانی بابصیرت که پابه‌رکاب حضرت، آماده جنگ و مبارزه بودند. حال نوبت آن است که از تاریخ درس بگیریم: اگر معاویه را نماد «دشمن خارجی» بگیریم، شاید بتوان راهبردها و راهکارهای او را بر حرکات دشمنان مختلف نظام اسلامی تطبیق کرد. برخی را از عاقبت تقابل با خود می‌ترساند و برخی دیگر را با تطمیع و تهدید از میدان به‌در می‌کند. نیروهای داخل جامعه هم شامل همان تقسیم‌بندی بالا هستند: «نفوذی‌ها» که دل در گرو دشمن دارند و پازل دشمن در داخل کشور را تکمیل می‌کنند. خوارج که همان انقلابی‌نماها هستند و با اعمال غلط خود هزینه‌سازی برای انقلاب می‌کنند. شکاک‌ها که در فضای اجتماعیِ غبارآلود و کم‌کاری نیروهای انقلاب، ممکن است تحت‌تأثیر حرکات انقلابی‌نماها یا نفوذی‌ها قرار بگیرند. الحمراء را شاید بتوان بر افرادی تطبیق کرد که هم شور و هیجان و قدرت‌عمل دارند و هم فهمشان از مبانی انقلاب و اسلام، به‌اندازه کافی نیست و به همین دلیل باید به آنان آگاهی و بصیرت لازم را داد؛ وگرنه خدای‌ناکرده ممکن است فریب بخورند. و نهایتا انقلابیون مؤمن، که به آرمان انقلاب وفادارند و با فهم درست از تحولات داخلی و بین‌المللی، همواره پای کار انقلاب مانده و با همه سختی‌ها و مشقت‌ها، کار انقلاب را پیش برده‌اند. تاریخ نیز چیزی جز برآیند این نیروها بر هم نیست. پس هرگاه مؤمنان انقلابی که متناظر بر شیعیان مخلص دوران امام مجتبی(ع) هستند، به وظایف خود عمل کنند و با شکست توطئه نفوذی‌های دشمن و انقلابی‌نماها، سایر طیف‌های جامعه را هدایت درست کنند، قاعدتا می‌توان آینده جامعه را آینده‌ای مطلوب و تضمین‌شده دانست؛ آنچنان‌که در دوران انقلاب اسلامی، این اتفاق رخ داده است. @mardomegarmsarr
کانال بین المللی طلایه داران بدون مرز 1732052645653.mp3
9.78M
🌍دعای جوشن صغیر برای پیروزی حزب الله بخوانید ﹏﹏⃟🌻﹏﹏﹏
در نظام الهى، پاداش نيكى‌ها بيشتر از خود نيكى‌هاست هرچند به مرحله عمل نرسد ، ولى كيفر كار بد به اندازه كار بد و به شرطى است كه از درجه‌ى فكر و انديشه بگذرد و لباس عمل بپوشد. 🔴مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَيْرٌ مِنْها وَ مَنْ جاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَلا يُجْزَى الَّذينَ عَمِلُوا السَّيِّئاتِ إِلاَّ ما كانُوا يَعْمَلُونَ ؛ سوره قصص آیه ۸۴ 🔴ترجمه : هر كس كار نيكى [به پيشگاه خدا] بياورد، پاداشى بهتر از آن براى اوست، و هر كس كار بدى بياورد [پس بداند آنان كه كارهاى ناشايسته انجام داده‌اند] جزا داده نمى‌شوند مگر آنچه را همواره انجام مى‌داده‌اند @mardomegarmsarr
رسایی نماینده مردم تهران در صحن علنی : مسئله یک نفر نیست مسئله یک جریان است که ۸ سال کشور را به قهقرا برد و امروز کنار گوش رئیس جمهور ایستاده است. برق قطع می شود آب قطع می‌شود نان گران می شود همه چیز دارد گران می‌شود چون آنجا یک عده مشورت می‌دهند که باید برویم دست‌مان را جلوی غرب دراز بکنیم؛ مسئله فرد نیست. @mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه فراری نیست، مرگ میرسد راه حل فرار از مرگ نیست بلکه قبول مرگ و تذکر به خویش است تذکر به اینکه مرگ میرسد پس حواست به اعمالت باشد برای همین اسمش یاد مرگ است @mardomegarmsarr
6.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لولوسازی دشمن از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید! آل عمران ۱۷۵ -قطعا نباید توانایی های دشمن رو دست کم بگیریم ولی لولوسازی هم کار اشتباهیه،تاریخ هم به ما ثابت کرده مقاومت هزینه کمتری داره نسبت به سازش... @mardomegarmsarr
«ابوالفضل ایلچی‌بیگ» رئیس‌جمهور وقت جمهوری آذربایجان: من این حرف را بارها زده‌ام و روی حرف خودم هم می‌ایستم؛ تا سال ۲۰۰۱ آذربایجان جنوبی از ایران جدا خواهد شد! پ‌ن: نام‌برده در سال ۲۰۰۰ در آنکارا به دیار باقی شتافت. @mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن بچه شیعه احساسی نیست، تخسه...عشق چه میفهمه؟! ببینید شیعه ها چطورن... @mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا