آدم های سمی همیشه داستان را از جایی تعریف میکنند که تو دیگر نتوانستی تحمل کنی و واکنش نشان دادی ؛
اما هیچ وقت نمیگویند خودشان چطوری تو را از نظر روحی و احساسی نابود کردند ،
آنها قصه را طوری میگویند که انگار همه چیز تقصیر تو بوده ،
اما پشت این سقوط احساسی تو مدت ها بی انصافی و زخم هایی هست که فقط تو میدانی چقدر عمیق بوده ...
اگر تمام پاهای دنیا را قطع کنند ، نمیتوانید سریعتر بدوید .
خراب کردن دیگران ،
تاثیری در روند رشد نخواهد داشت . .