دیگر نمیدانیم به چه چیز بپیوندیم ،
به چه وفادار بمانیم ، به چه عشق یا نفرت بورزیم ،
چه چیز را احترام گذاریم یا خوار بشماریم
دیگر حتی انسان بودن هم برایمان زحمت است ./یادداشتهایزیرزمینی.
زندگی کردن نادرترین اتفاق ِجهان هستیاست ، بیشتر ِما فقط وجود داریم
همین؛