eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
77.8هزار عکس
52.2هزار ویدیو
338 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب مردم مظلوم غزه در صف دریافت کمک ایستاده بودند. اما با حمله‌ی وحوش صهیونیستی، کیسه‌های آردی که قرار بود شکم خانواده‌شون رو سیر کنه، با خون‌شون رنگین شد ... ألا لعنت‌الله علی قوم الظالمین
به بهانه حجاب به پلیس حمله میکنند چه فرقی با اغتشاشات پارسال داره هزارجور تهمت چند روز پیش به پلیس زدند مثل پارسال!
یاد یادگار راستین امام خمینی رحمه الله علیه ، گرامی و روحش قرین رحمت واسعه الهی 🤲
فریب بازی های ترامپ و جو بایدن را نخوریم هردو درحال قتل عام مردم فلسطین هستند
🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫ @marsad
📌تصاویر منتشر شده از رسیدن کشتی "اوپن آرمز" حامل کمک های بشردوستانه از قبرس به نوار غزه با گذشت سه روز پس از ترک بندر لارناکا .
📌تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در نوار غزه در نتیجه حملات و بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی .
🚨سخنگوی دولت نتانیاهو با عملیات حمله ارتش اسرائیل به رفح غزه موافقت کرد پ. ن : تاکید مکرر نتانیاهو مبنی بر ژست تهاجمی ، نشانگر بی‌برنامگی و استیصال این رژیم است و چراکه تهدید به کشتار مردم بی دفاع مصداق فرو رفتن رژیم صهیونیستی است و هرگز نشانه قدرت و یا پیروزی نیست. .
📌یحیی سریع: نیروهای مسلح یمن 1 کشتی رژیم صهیونیستی و 1 ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادند سخنگوی نیروهای مسلح یمن: یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ با تعدادی پهپاد هدف قرار گرفت و به لطف خدا با موفقیت به هدف اصابت کرد همچنین یک کشتی رژیم صهیونیستی را در اقیانوس هند هدف حملات پهپادی قرار دادیم .
امانوئل مکرون: اروپا باید آماده جنگ باشد رئیس جمهور فرانسه: روسیه دشمنی است که اگر اوکراین را شکست دهد، دیگر متوقف نخواهد شد، اگر روسیه در این جنگ پیروز شود، اعتبار اروپا به صفر می رسد
📌حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب لبنان جنگنده‌های اسرائیلی مناطقی را در جنوب لبنان بمباران کردند. منابع خبری اعلام کردند که ارتش اشغالگر صهیونیستی شهرک علما الشعب و الناقوره در جنوب لبنان را مورد حمله قرار داده است. .
📌وزارت بهداشت نوار غزه: تعداد شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه به 31490 نفر رسید وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات اسرائیل به نوار غزه از 7 اکتبر تاکنون، به 31490 نفر و مجروحان به 73439 نفر رسیده است .
📌مقام ارشد صهیونیست: بایدن به دنبال ساقط کردن دولت نتانیاهو است به دنبال تنش در روابط رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یک مقام اسرائیلی می‌گوید که کاخ سفید به دنبال ساقط کردن دولت نتانیاهو است. .
📌دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی اعلام کرد به‌دنبال پاسخ «حماس»، شورای جنگ اسرائیل تصمیم گرفت هیئتی را برای انجام مذاکرات درباره قرارداد تبادل [اسرا و گروگان‌ها] به قطر اعزام کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹خواص وظیفه‌ی سنگینی دارند. رهبر معظم انقلاب. این کسانی که ما اسمشان را «خواص» میگذاریم، یعنی کسانی که دارای فکرند، نگاهشان نگاه از روی تدبّر است، از روی تشخیص است، اوضاع را میفهمند، می‌شناسند، میدانند چه کار دارد میشود، این‌جور نیست که سرشان پایین باشد و هر جا دیگران رفتند اینها هم بروند، این افراد وظیفه‌ی سنگینی دارند؛ اینها بایستی جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند و نگذارند این حرکت دچار انحراف بشود. اگر خواصّ جامعه از این وظیفه غفلت بکنند، حوادثی که پیش خواهد آمد ضربه‌های تاریخی به ملّتها میزند؛ ما در طول تاریخ اسلام، از این حوادث زیاد داشتیم. در زمان امیرالمؤمنین، در زمان امام حسن، در زمان امام حسین، کسانی بودند که جزو خواص بودند، مطلب را میفهمیدند، تشخیص میدادند، امّا در لحظه‌ی لازم، به‌هنگام حضور پیدا نمیکردند؛ دچار تردید، دچار تأمّل، دچار تنبلی و در مواردی دچار خیانت میشدند و روی دیگران هم اثر میگذاشتند، روی آن جمعیّتی هم که تابع جوّند اثر منفی میگذاشتند؛ [از این موارد] داشتیم. در جنگ صفّین، کسانی به خاطر رفتن قرآنها روی نیزه دچار تردید شدند، دیگران را هم دچار تردید کردند. حالا نقلهایی هست ــ البتّه من خیلی به طور قاطع نمیتوانم بگویم ــ که بعضی از اینها تعمّد داشتند؛ اشتباه نکرده بودند، [بلکه] برای خاطر تبانی با دشمن این کار را میکردند! این هم گفته میشود؛ ممکن است یک چنین وضعی پیش بیاید. ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗣قرآنی که ازش مبارزه با ظالم درنیاد را کسی باهاش کار نداره.. بایدن هم میایسته و باادب گوش میده.. ✍️ یه عده چه با ذوق گوشیشونو بلند کردن و فیلم میگیرن😏 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جزء چهارم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا