eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
77.5هزار عکس
52.1هزار ویدیو
337 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
📌قوانین جديد گواهينامه رانندگي در سال جاری عدم نياز به کارت پايان خدمت افزايش سن دريافت گواهينامه از ۲۳ سال به ۲۵ سال در پايه يک محدوديت رانندگي رانندگان جديد در  ۳ ماه اول از ۱۲شب تا ۵ صبح الزام همراهي رانندگان جديد در سفرهای برون شهری با راننده مجرب در 3ماه اول پس از دريافت گواهينامه رتبه‌بندي گواهينامه‌ها: بر اساس طرح جديد، گواهينامه‌ها به ۳ رتبه ۱، ۲ و ۳ تقسيم مي‌شوند. افزايش قابل توجه جريمه‌هاي رانندگي در سال ۱۴۰۳ برون‌سپاري برخی خدمات پليس راهور به بخش خصوصی استفاده از دوربين‌هاي هوشمند در ثبت تخلفات تشديد برخورد با تخلفات رانندگي حادثه خیز ارائه برخی آموزش‌هاي رانندگي به صورت برخط .
📌بارشهای خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی در راه است پیش بینی های هواشناسی نشان میدهد که نیمه اول اردیبهشت ماه پتانسیل برای تشکیل توده های تندری بسیار بالا بوده و می توانیم بارشهای بسیار خوبی را در بخشهای گسترده ای از کشور دشت کنیم پیش بینی های ۱۰ و ۱۵ روزه نشان از پر بارش بودن نیمه ابتدایی اردیبهشت ماه دارد و انتظار داریم شرایط بارشی طی این مدت در منطقه خوب باشد بارشها از نوع رگبار و رعدوبرق خواهد بود و در نتیجه احتمالا باید منتظر وقوع سیلابهای مقطعی در بیشتر نقاط باشیم آغاز این بارشها از دوشنبه این هفته خواهد بود. .
🔰 حمایت حجت الاسلام از سردار رادان در خصوص اجرای طرح نور پلیس در برخورد قاطع با کشف حجاب آفرین بر استاد راجی و سردار رادان❤
📰 دکه روزنامه| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨اطلاعیه شماره ۳ فرماندهی انتظامی کشور در خصوص ▫️با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌های آینده روند بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. ▪️براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جريان سازی معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظ نظم و انضباط اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت شهروند ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود. ▫️در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مأمورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توأم با اقتدار، در اجرای این مأموریت مهم تلاش می کنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رئیسی: به برکت اقتدار نیروهای مسلح، دیگر سخن از گزینهٔ نظامی علیه ملت ایران مطرح نیست. 🔹رئیس‌جمهور در مراسم رژهٔ روز ارتش: عملیات وعدهٔ صادق هیمنهٔ رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و این عزتی که ارتش و سپاه آفریدند، به فرمودهٔ رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد. این عملیات تحقق وعده‌ای دقیق و وعده‌ای صادق بود که همه به آن اعتراف دارند. 🔹وعدهٔ صادق اقدامی محدود بود و اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می دیدند که چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند؛ ولی قرار بود اقدامی محدود باشد تا تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و فقط با مراکزی که از آنجا علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. .
38.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفسیر سوره نساء آیه ۹۲ احکام قتل خطایی 🌺🍃
خبری مهمی که بین اخبار گم شد!! 🔷تا چند وقت پیش وقتی تولید کننده ایرانی محصولی رو می خواست صادر کنه حتما باید اون محصول علاوه بر استاندارد های داخلی استاندارد های جهانی رو هم کسب می کرد که هم زحمت زیادی داشت و هم هزینه های هنگفت که تولیدی های کوچک از پس اون بر نمی اومدن 😒 🔶نپرسید چرا.. چون معلومه دیگه؛ بخاطر اینکه سازمان جهانی APAC ، استاندار ایران رو معتبر نمی دونست‌‌. 🔷اما با تلاش های سازمان استاندارد ایران تونست ۹۷ درصد آراء سازمان APAC رو کسب کنه و بعد از ۲۶ سال استاندارد ایران در جهان معتبر بشه.😎 🔶یعنی اگر محصولی استاندارد ایران رو داشته باشه تولید کننده به راحتی می تونه محصولش رو به ۱۱۰ کشور جهان صادر کنه 🚛 🔷 این یک حرکت مثبت در جهت شعار مشارکت مردمی در تولید هست که حضرت آقا فرمودند و بخاطر این اتفاق از دولت مردان مچکریم. .
سندی از بمباران عشایر با جت توسط شاه! 🔰 ویراست و توئیت در رابطه با سالروز رژیم به عشایر در سال ۱۳۴۲ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اتفاقی عجیب در فینال مسابقات کشتی! 🔰 برشی از سخنرانی به مناسبت اول اردیبهشت سالروز .