eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
81.7هزار عکس
55.2هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا ورزشگاه سلتیک اسکاتلند ( بخشی از همان بریتانیای کبیر) است. همان بریتانیایی که مَبدا و مُبدع ایده تشکیل رژیم صهیونیستی بود. حالا قرنها پس از داستان موسی(ع)، تاریخ دوباره در حال تکرار است و شعارهای آزادی‌خواهانه مردم در این ورزشگاه در قلب بریتانیا، یادآور قدرت نمایی خدای متعال در داستان موسی(ع) است؛ آری موسی(ع) از همان شهری برآمد که در آن کودکان را می‌کشتند! به آخرالزمان سلام کنید... فَرَدَدْنَاهُ إِلَىٰ أُمِّهِ كَيْ تَقَرَّ عَيْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَلِتَعْلَمَ أَنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقّ (قصص/۱۳). 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🅰کانالی که اخبار محرمانه و لحظه به لحظه سپاه و منطقه را مخابره📡میکنه بالاخره به ایتا پیوست.... .
🚨به‌رستاخیز کاملاً ایرانی دعوت شدید! 🔥دروازه جهنمی که ایران گشود🔥 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش شده است که نیروهای روسی در جهت جنوب اوروژاینویه در حال پیشروی هستند. منابع اوکراینی گزارش می دهند که آرخانگلسکویه تحت حمله شدید روسیه از شرق و غرب است. براساس اطلاعات تایید نشده، نیروهای اوکراینی شهر را ترک کرده اند. تأیید شده است که روسیه نیمی از شهر را تحت کنترل دارد و یک شبه منطقه وسیعی را تصرف کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که این شهرک به طور کامل از وجود نیروهای اوکراینی پاکسازی شده است.
📌سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: دادگاه کیفری بین المللی صلاحیتی در مورد مناقشه فلسطین و اسرائیل ندارد. .
🚨شنیده شدن صدای انفجار در دمشق .
📌سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده و در پاسخ به این حمله، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است. .
📌رویترز به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی گزارش داد: حمله اسرائیل یک ساختمان امنیتی سوریه در خارج از دمشق را هدف قرار داد. .
📌ورود نظامیان روسیه به پایگاه هوایی میزبان نیروهای آمریکایی در نیجر خبرگزاری رویترز در یک خبر اختصاصی مدعی شد بعد از تصمیم نیجر برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور پرسنل نظامی روسیه وارد یک پایگاه هوایی میزبان نظامیان آمریکایی شده‌‌اند. نظامیان حاکم نیجر به آمریکا دستور داده‌اند حدود ۱۰۰۰ پرسنل نظامی خود را از این کشور واقع در غرب قاره آفریقا خارج کنند. یک مقام ارشد پنتاگون به شرط عدم افشای نام به رویترز گفت که نظامیان روسیه‌ای در منطقه‌ای جدا از محلی در این پایگاه هوایی که در حال حاضر نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند قرار گرفته‌اند و نظامیان دو کشور با یکدیگر مختلط نشده‌اند. .
📌مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک نقطه حیاتی در سرزمین های اشغالی را با موشک های کروز هدف قرار داده است. .
📌سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد «یونسکو» جایزه خبرنگاری را به «خبرنگاران فلسطینی در غزه» اهدا کرد. .
📌تلویزیون سوریه: بر اثر حمله رژیم صهیونسیتی به حومه دمشق ۸ سرباز زخمی شدند. .
‼️ اعتراضات آمریکا کار است! 🔥 اظهارات عجیب مسئولان آمریکایی درباره اعتراضی دانشجویان و اساتید 🔴 تمجید از مداخله پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان دانشگاه کلمبیا 🔹 ترامپ کاندیدای اصلی ۲۰۲۴ آمریکا: نیویورک به سبب تظاهرات در دانشگاه کلمبیا، تحت محاصره بود، تا آنکه پلیس وارد عمل شد و دست به اقدام محشری زد و به پایان داد. صحنه زیبایی بود ارزش دیدن داشت. 🔴 🔹 سناتور تام کاتن: این دانشجویانی که در سراسر کشور قیام کرده‌اند، یهودستیز، تروریست و مجری فرامین آیت‌الله خامنه‌ای هستند! ‌‌‌ ✍ معترضین آمریکایی، نه شیشه‌ای شکستند، نه اموال عمومی را تخریب کردند، نه ساختمانی آتش زدند، نه پلیس کتک زدند، نه کسی را کشتند، نه اراذل و اوباش هستند که با قمه و سلاح گرم باعث رعب ملت شوند، نه اقدام تروریستی کرده‌اند و... 📌 آنها فقط دانشجو و اساتیدی هستند که کاملا آرام، معترض نسل‌کشی و جنایات اسرائیل در فلسطین هستند! علاوه بر اینکه حقوق_بشر غربی را در هفت ماه گذشته دیدیم، حالا آزادی_بیان و دیگر شعارهای دروغین غربی را هم در می‌بینیم. ❌ به علاوه برخورد متناقض و دوگانه‌ی رسانه‌های فارسی‌زبان را در قیاس فتنه پاییز ۱۴۰۱ و اعتراضات کنونی آمریکا ✍ صحنه به شدت واضح است، البته برای کسی که ضمیر درستی دارد و با بغض شخصی به مسائل جهانی، منطقه‌ای و داخلی نگاه نمیکند! غربال_آخرالزمان اینگونه است و بعد از طوفان_الاقصی، همه‌چیز برای مردم دنیا عیان شده ‏‌ ❤️ السلام علیک یا رسول الله 🇮🇷🇵🇸 غربال پیچ_تاریخی افول_تمدن_غرب .
‼️ ترامپ: من خیلی به اسرائیل وفادارم! 🔺 ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای فعلی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا: 🔹 اگر رئیس‌جمهور آمریکا بودم هرگز جنگ_غزه رخ نمیداد. اگر درگیری بین ایران و اسرائیل رخ دهد، از اسرائیل حمایت می‌کنم. 🔹 هیچ رئیس‌جمهوری آنچه را که من انجام دادم برای اسرائیل انجام نداد. 🔹 من تجربه‌ی بدی با نتانیاهو دارم که به (ترور ناجوانمردانه شهید حاج_قاسم) سلیمانی مربوط می‌شود؛ زیرا همانطور که میدانید او درست لحظاتی قبل از حمله کنار کشید. قرار بود اقدام مشترک انجام شود اما یکدفعه به ما گفته شد که اسرائیل این کار را انجام نمی‌دهد. ✍ حرامزاده تروریست، اگرچه که سران حاکم بر آمریکا، چه دموکرات و چه جمهوریخواه، همه صهیونیست (مسیحی اوانجلیست و یهودیان مخفی) و جانی هستند، اما قصه‌ی ما ایرانی‌ها با تو متفاوت است. ما با تو پدرکشتگی داریم. ✍ طبق محاسبات انجام شده طبق روایات و محاسبات و تحلیل‌های میدانی، این است که آمریکا با ترامپ و اسراییل بانتانیاهو به مرز نابودی نهایی کشیده خواهند شد. ❤️ السلام علیک یا اباعبدالله 🚩🇮🇷🇵🇸 جنگ_جهانی هرج_الروم مارقه_الروم 🌺 .
دبیرکل ناتو در کی‌یف: تسلیحات و مهمات ارسالی به اوکراین به زودی افزایش خواهد یافت صدای آمریکا:ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، در سفری از پیش اعلام نشده به اوکراین با اذعان به این که اعضای ناتو در ماه‌های اخیر به وعده‌های خود برای کمک نظامی به اوکراین عمل نکرده‌اند، تاکید کرد که جریان ارسال تسلیحات و مهمات به اوکراین به زودی افزایش خواهد یافت. سفر روز دوشنبه دهم اردیبهشت استولتنبرگ، که سومین سفر او به اوکراین از زمان تهاجم گسترده روسیه به شمار می‌رود در زمانی انجام می‌شود که اوکراین در میدان نبرد با دشواری زیادی رو‌به‌رو است. استولتنبرگ روز دوشنبه در قطاری که او را به کی‌یف می‌برد، گفت: «صادقانه به رئیس جمهوری و پارلمان اوکراین می‌گویم که متحدان ناتو آن چه را که ما در ماه‌های گذشته وعده داده بودیم، انجام نداده‌اند.» او با اشاره به تاخیر ایالات متحده در تصویب بسته کمکی، گفت: «متحدان اروپایی مهماتی را که ما وعده داده بودیم تحویل نداده‌اند. اما اکنون مطمئن هستم که همه چیز تغییر خواهد کرد.» اشاره استولتنبرگ به تصویب اخیر بسته کمکی به اوکراین به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار در کنگره بود که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، بی‌درنگ آن را امضا کرد، و به قانون تبدیل شد. ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، هم به تازگی از تعهد «بی‌سابقه» به اوکراین خبر داد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تظاهرات گسترده در تل آویو و درخواست برای سرنگونی نتانیاهو و مبادله فوری اسرا با مقاومت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویر هوایی از تحصن دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا .
🔴بنیانگذار واحد پهپادی داعش به هلاکت رسید 🔹 گروهک تحریر الشام به همسر «حمزه المالزی» مهندس هوانوردی و بنیانگذار پروژه پهپادهای انتحاری داعش اطلاع دادند که وی در زندان های این گروهک به هلاکت رسیده است. .
🔴فوری | واشنگتن پست در ارزیابی سازمان عفو ​​بین‌الملل نوشت: اسرائیل از سلاح‌های آمریکایی علیه غیرنظامیان برخلاف قوانین بین‌المللی استفاده کرد. .
🔴فوری | کاخ سفید: ما از تحقیقات دادگاه کیفری بین‌المللی در مورد اسرائیل حمایت نمی‌کنیم و معتقدیم که این دادگاه صلاحیت ندارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️ ارادت و ادب مجاهدان یمنی در حرم مطهر امام علی(ع) 🌺🍃♥️
ارتش یمن: دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار داریم سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم. سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود». سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم». .
📸 تصاویر اولیه از اسکله متحرکی که آمریکایی‌ها قصد دارند با پوشش و به بهانه مساعدت انسانی در ساحل غزه مستقر کنند. .