eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
77.3هزار عکس
52هزار ویدیو
337 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
📌شهرک‌نشینان صهیونیست با تجمع مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی، خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌آتش سوزی ها همچنان ادامه دارد تلاش آتش نشانان رژیم صهیونسیتی برای خاموش کردن آتش در کریات شمونه و شمال فلسطین اشغالی بی نتیجه بوده است. .
📌وزارت خارجه چین: آمریکا از موضوع دریای چین جنوبی سوءاستفاده می‌کند وزارت خارجه چین اعلام کرد واشنگتن از موضوع دریای چین جنوبی برای ایجاد خصومت بین چین و کشورهای منطقه و در راستای اهداف و منافع خود استفاده می کند. .
🍃🍂🌺🍂🍃 🔻امام خمینی رحمت الله علیه: ▪️یادتان نرود که یک ۱۵ خرداد داشتیم. ۱۵ خرداد مبدأ نهضت اسلامی ایران است. 🌹 گرامی باد یاد و خاطره شهیدان قیام ۱۵ خرداد
🍃🌹 جامعه چرا مجذوب امام شد؟ چرا حتی چپی های کمونیست که قائل به حکومت دینی نبودند در قاطعیت شخصیت امام و پذیرفتن رهبری امام کوتاه آمدند!؟ ذوب شدند. چرا جبهه ملی و روشنفکران سکولار در نهایت به نفوذ و اقتدار امام در بین توده مردم اذغان کردند! آنها جذب کدام ویژگی جامعه شده بودند؟ اصلا مگر توده مردم، آن کشاورز روستایی، آن کارگر و راننده و بقال و نقال ترازویی داشتند که فقاهت و درجات عرفانی امام را بسنجند؟ . . امام یک تفاوت اساسی با سایرین دارد. شجاعت بی نظیر! امام شجاع سال پنجاه هفت نبود. زمانیکه اُبهت شاه فروریخته بود و حتی نوجوانان در پنجاه و هفت جرات شعار علیه شاه پیدا کرده بودند بلکه امام شجاع سال چهل و یک بود که کسی جرات نداشت علیه وزیر دربار شاه سخن بگوید. مردم رهبر شجاع را دوست دارند. دو نمونه از شجاعت و قاطعیت امام پیش از انقلاب را مرور میکنم. کمتر شخصیتی در سطح امام حاضر به این رفتارها بود. دون شان مرجعیت میدانستند! ۱. نزدیک انقلاب حزب بعث از ترس توسعه انقلاب شیعیان در عراق قصد داشت امام را اخراج کند. نماینده حزب بعث با احترام و شرط از امام خواست فعالیت سیاسی نداشته باشند وگرنه باید نجف را ترک کنند. پاسخ امام بی نظیر است ایشان گفتند: "فکر نکنید من از آن دسته روحانیونی هستم که بخاطر زیارت رفتن هر روزه دست از مبارزه بردارم!" بله کسانی بودند که تمام اسلام‌شان فقط خلاصه در امور فرد بود و حاضر نبودند از زیارت دل بکنند و برای همین به دشمن امتیاز میدادند. ۲. وقتی امام به پاریس رسید نماینده کاخ الیزه، ریاست جمهوری فرانسه با نهایت احترام به ایشان خوش آمد گفت و خواست که در فرانسه علیه حکومت ایران فعالیت سیاسی نداشته باشند! امام جواب داد که "من گمان میکردم اینجا سرزمین آزاد است!" اما بی فایده بود. نماینده کارتر و دولت آمریکا آمد با تهدید و بی احترامی برای ترساندن امام گفت: دولت کارتر مورد حمایت ماست و ارتش از او حمایت خواهد کرد و بطور ضمن امام را تهدید جانی کرد. با بی ادبی و دوری از شان امام... نماینده آمریکا فکر کرد تهدید کارساز افتاده است!! امام کوتاه می آید! بعد از چند دقیقه امام پاسخی داد که نماینده آمریکا با هراس دیگر جوابی نداشت! امام با لحن محکم گفت: تاکنون من به مردم ایران نگفته ام با آمریکایی های داخل ایران چه کنند!!!! خواست امام را با تهدید جانی بترساند اما پاسخ دقیق و محکم امام ورق را برگرداند! شجاعت امام بی نظیر است. خودش فرمود والله تمام عمر نترسیدم و آن شب در مسیره جاده قم به تهران که مرا می بردند من به آن دو مامور ساواکی تسلی میدادم! .
🍃🌺 سرباز خمینی مرد شهادت نه تسلیم❤️‍🔥 حاج قاسم عزیز : خدایا سپاس که سرباز خمینی کبیر شدم.
❤️آغاز امامت و ولایت امام خامنه ای عزیز بر عاشقان مبارک باد
🍃🌺🍃 تو کیستی؟! که هر کس تو ولی او شدی عزیز مردم شد... رهبرم💔
. 🇮🇷سالروز آغاز رهبری و ولایت ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظ الله گرامی باد. 🌷🌷سلامتی رهبر عزیزمان پنج صلوات🌷🌷🌷
🍃🌺 «وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ» تاریخِ انقضاےِ تمامِ غم‌هاےِ عالم لحظه‌ے ظهــور شماســت عزیزِ جان اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ‌ لِوَلیِّکَ الفَرَج
پیامد های عیب جوئى کردن👇 حضرت امام سجاد علیه السلام: من رَمَى النّاسَ بِما فیهِمْ رَمَوْهُ بِما لَیْسَ فیِهِ. هرکس مردم را عیب جویى کند و عیوب آنان را بازگو نماید و سرزنش کند ، دیگران او را متهّم به چیز هایی میکنند که واقعیت ندارند . بحار الأنوار: ج ۷۵، ص ۲۶۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ انتشار برای نخستین‌بار؛ لحظاتی از برخی دیدارها و گفت‌وگوهای شهید رئیسی با رهبر انقلاب
🍃🌷🍃 🇮🇷 ⭕️به کی رأی بدیم؟ 🌷«هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی ست» 🕊🕊 ⭕️خواستید رأی بدید ببینید دشمن چه کسی رو داره میکوبه به همون رأی بدید 📨 🇮🇷 🍃🌷🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گفت بدون ِ ، چه میکنید؟! گفتیم مُردگی ؛ بیا و زنده کن ما را . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖 انتظار ❇️ از غم دوست در این میکده فریاد کشم دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم ❇️ داد و بیداد که در محفل ما، رندی نیست که برش شکوه برم،‌ داد ز بیداد کشم ❇️ شادیم داد، غمم داد و جفا داد و وفا با صفا منت آن را که به من داد کشم ❇️ عاشقم، عاشق روی تو، نه چیز دگری بار هجران و وصالت به دل شاد کشم ❇️ در غمت ای گل وحشی من، ای خسرو من جور مجنون ببرم، تیشه فرهاد کشم ❇️ مُردم از زندگی بی‌تو که با من هستی طرفه سری‌ست که باید بر استاد کشم ❇️ سال‌ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید انتظار فرج از نیمه ‌خرداد کشم ⬅️ دیوان اشعار امام خمینی (ره)، صفحه ۱۵۵ (امام خمینی (ره) این غزل را در سال ۱۳۶۷ و چند ماه قبل از وفاتشان سروده‌اند.) 🏷 (ره)
📌دیدار باقری با سیدحسن نصرالله علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه در سفر به لبنان با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد. .
📌هیئتی از سوی گروه حماس [امروز] سه‌شنبه پانزدهم خرداد وارد قاهره می‌شود تا درباره پیشنهاد آتش بس در غزه با میانجی‌های مصری و قطری گفت‌وگو کند. به گزارش وبسایت «اکسیوس» به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی، حماس پیشنهاد آتش‌بس غزه که از سوی جو بایدن مطرح شد را به طور کامل رد نمی‌کند بلکه درخواست ایجاد اصلاحاتی در آن خواهد کرد. اما درباره حضور رژیم صهیونیست در مذاکرات قاهره، منابع مطلع به کانال رژیم صهیونیستی «کان» تأکید کردند که شورای جنگ تصمیم گرفت تا زمانی که سیگنال‌های مثبتی از میانجی‌ها دریافت نشود، هیئتی به قاهره اعزام نکند. در همین رابطه سامح شکری، وزیر خارجه مصر گفت که اظهارات اولیه حماس نشان می‌دهد که این گروه پیشنهاد فعلی مبادله اسرا و توقف جنگ در غزه را «مثبت» دانسته و آنچه باقی مانده پاسخ اسرائیل است. اين در حالى است كه کاخ سفید گفته است، حماس تنها مانع آتش‌بس کامل و دستیابی به توافق است. كاخ سفيد پیشنهاد بایدن را فرصتی برای برقرارى آتش‌بس در غزه مى‌داند. .
خبرگزاری دانشجو اعلام کرد سعید آبیار از مستشاران نظامی ایران در سوریه در حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به حلب به شهادت رسید سعید آبیار اولین مستشاران ایرانی در سوریه می باشد که پس از عملیات وعده صادق به شهادت رسید این شهید از استان البرز اعزام شده بود .
رئیس‌جمهور شیلی اعلام کرد کشورش به آفریقای جنوبی در شکایت علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی دادگستری می‌پیوندد. .
اندر خم دعواهای اسرائیلی‌ها درباره طرح آتش‌بس بن‌گویر: من سه بار به دفتر نتانیاهو رفتم تا پیش‌نویس طرح را ببینم، اما محافظان نتانیاهو مدام طفره می‌رفتند و می گفتند او مشغول است. کانال عبری کان: افراد نزدیک به وزیر بزالل اسموتریچ می‌گویند که در صورت تایید پیشنهاد آتش‌بس، وی خروج خود از ائتلاف دولتی را اعلام خواهد کرد. رادیو ارتش: نتانیاهو تأیید کرده که طرح توافق پیشنهادی شامل دستیابی به اهداف جنگی است. بزالل اسموتریچ: من به نتانیاهو گفتم که برای دستیابی به راه‌حل در کنار شما هستیم و اگر تسلیم شوید در مقابل شما خواهیم ایستاد. 🔵پایان وجود نحس غده سرطانی نزدیک است انشاالله.... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رشادت مجاهدان قسام در برابر نفرات و ادوات اسرائیلی در جدیدترین ویدئوی گردان‌های قسام، مجاهدان فلسطینی از فاصله چند متری ادوات زرهی اسرائیلی را هدف قرار می‌دهند و علاوه بر این لحظات شکار نظامیان اسرائیلی توسط تک‌تیراندازان قسام هم خودنمایی می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عضو کنست اسرائیل خطاب به نتانیاهو: شما شکست خوردید، سقوط کردید و خراب کردید. شما مسئول بدترین کابینه تاریخ اسرائیل هستید. ‌‌‌ .
نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی با اصرار بر ادامه جنگ با مردم غزه، گفت: ایران در حال نظاره ماست و منتظرند ببینند ما تسلیم خواهیم شد یا نه، ما نمی‌توانیم جنگ را متوقف کنیم. ‌‌‌ .