eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
77.9هزار عکس
52.3هزار ویدیو
338 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حزب‌الله لبنان تصاویری جدید از حمله به مواضع رژیم صهیونسیتی را منتشر کرد
کیا یادشونه؟؟؟ یادتونه چقدرتهمت وافترازدندولی سرشون به کاری که بود انجام می‌دادندوموانع را عبور کردندوبه بالاترین درجه رسیدند.😭 ⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔴 ⬅️دروغ بزرگ مهاجرت پسر قالیباف ✅درحالیکه فرزندان قالیباف، ساکن تهران هستند 🔻اخیرا با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری روزانه مطالب دروغ بسیاری به دکتر قالیباف نسبت داده می شود 🔻که یکی از آن مطالب دروغ؛ اقامت اسحاق قالیبالف فرزند محمدباقر قالیباف در کانادا می باشد در این خصوص ذکر نکات زیر الزامی است: 1⃣ اقامت اسحاق قالیباف در کانادا دروغ محض بوده و او حتی یکبار هم به کانادا سفر هم نکرده است. فرزندان قالیباف اقامت هیج کشور دیگری را نیز ندارند و ساکن تهران می باشند. 2⃣ اسحاق سال 1396 یعنی دو سال قبل از ورود پدرش به مجلس درخواست ویزا با انگیزه تحصیل از کانادا می کند که این درخواست در همان مراحل اولیه توسط دولت کانادا مورد تایید قرار نمی گیرد. 3⃣ اینکه گفته شود چرا قالیباف مانع درخواست ویزا با انگیزه تحصیل فرزند خود نشد باید گفت فرزندان قالیباف مستقل و دارای خانواده هستند، و خودشان برای زندگی خودشان تصمیم می گیرند. حتی اگر اقدام فرزندان خلاف قانون بود یا خدای نکرده شائبه فساد در آن بود، نمی توان توقع داشت که پدر سلیقه خود را بر فرزندان تحمیل کند اما اکنون چرا باید توقع کنیم که پدر در تصمیمات عادی که اختلاف سلیقه دارد، غیر از ابراز مخالفت ، سلیقه خود را بر فرزندی که زندگی مستقل دارد، تحمیل کند. اینکه فرزند قالیباف در سن حدودا 40 سالگی درخواست ویزا با انگیزه تحصیل یک کشور دیگر می کند را نمی توان پای پدر و رضایت او از اینکار نوشت. از سوی دیگر حتی اگر فسادی هم رخ داده بود، باز نمیشد پدر را بخاطر گناه فرزند مستقل محاکمه کرد حال آنکه نه تنها هیچ تخلف یا فسادی رخ نداده بلکه ادعای تخلف یا فساد هم مطرح نشده است. 4⃣ آنچه مهم است آن است که آیا فرزندان از موقعیت پدر سواستفاده کرده اند یا خیر؟ روشن است که پاسخ منفی است. شورای شهر و شهردار اصلاح طلب که از مخالفان قالیباف بودند همه عملکرد ۱۲سال شهرداری تهران را شخم زدند اما در این نهادی که زمینه فساد در آن گسترده است، نتوانستند حتی یک برگه فساد از خود آقای قالیباف یا استفاده فرزندان او از موقعیت شهردار پیدا کنند. آیا همین نشان بزرگ سلامت مالی قالیباف و خانواده اش نیست ⬅️نکته پایانی: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که چرا پرونده ای که مربوط به سال ۹۶ است چرا دوبار آنهم یکبار در نزدیکی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ و باردیگر در آستانه انتخابات تیر۱۴۰۳ مطرح می شود. حضور قالیباف در انتخابات منافع چه کسانی را به خطر انداخته است که برای ممانعت از حضورش از هیچ اقدامی صرف نظر نمیکنند؟ ... .
38.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴نگاه ملی و توجه به بازخوردهای جهانی توسط دکتر در ماجرای و قضایای زن، زندگی، آزادی در سال ۱۴۰۱ از منظر علی زکریائی 🔺پاسخ به تخریب ها ✅ 🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴اگر از پروفسور سمیعی بپرسید؛ چرا ؟! بهتون می‌گه چون در تهران یکی از بزرگ‌ترین مراکز مغز و اعصاب رو در جهان ساخته. 👆اینی که در تهرانه دوقلو و ۲.۵ برابر اونیه که در هانوفر زیر نظر پروفسور سمیعیه. ... .
🔴صحبتهای جالب یوسف اصلانی در کوت: "آقای ‎ بیش از اینکه یک سیاستمدار باشد، یک انسان اجتماعی و مهربان است. او بچه‌های بیمار و معلول ‎ را تک تک به اسم می‌شناسد و زندگیشان را دنبال می‌کند. عاطفه و احساسات او می‌تواند شکاف اجتماعی ما را از بین ببرد." 📝 مهراد نیک‌زاد ... .
میگن پزشکیان کاندید اصلاحطلب با کارشناس اومده حالا کارشناسشون کیه؟ احمد میدری بانی افتضاح سبد کالا حسن روحانی که همان یک مرحله هم بیشتر نبود🙄😐😑 😵‍💫😖 .
🔴تشابه نظر سرکرده گروهک با معصومه ابتکار درباره شهادت رئیسیِ عزیز 🔴مـــطالـبــه دستگاه های امنیتی و دستگاه های قضایی منتظرم دستگیری سریعتر و مجازت شدید عبرت آمور این فرد هتاک به رئیس جمهور شهید رئیسی عزیز هستیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تخریب و شایعه کذب: قالیباف و اقامت فرزندان! مجموعه پاسخ به تخریب‌ها و شبهات مربوط به کاری از بیناشو .
🔴برای آزادیییییییی🤗 🔺حمله پلیس نایس ( مهربون ) سوئد به معترضان حامی فلسطین...😐 .
🔴به زودی در مناظرات😊😁🇮🇷✌️ .
🔴ستاد مسعود پزشکیان همان کابینه ی شیخ ریش رنگی بنفش اصلاحطلب غربگرای غربگداست 😑 مردم عزیز ایران یادتان هست یا دورانی که حتی آب خوردن هم به تصویب برجام وصل بود و واکسن کرونا به تصویب FATF رو یادتون بیارم 😐😞 .
🔴حمید رسایی بیچاره اصلأ شانس نداره مث آقا گرگه تو کارتون میگ میگ 😂 میخواست قالیباف اصلا تو انتخابات اسفند وارد مجلس نشه « ولی شد و!» 😜 بعدش میخواست خودش رئیس مجلس بشه! « ولی نشد !» 😁 بعدش قالیباف رئیس مجلس نشه ! « ولی شد !» 🤣🤣😂👏👏👏 ینی بگوووو ... میگ میگ 💥😅 حالا قرار گذاشته با لشگر رسانه‌ایش (هموناکه قلاب گرفتن تا از دیوار مجلس بپره توووو) که چی کار کنن! اول اذون . روی متمرکز بشن تا قالیباف رأی نیاااااره دوم‌اذون . چند هزارتا کانال و گروه را بندازن که به قشر خاکستری بگن ، قالیباف با همه کارنامه و سوابقش مرخصه ! ولی یکی دیگه بدون کارنامه و فقط با وعده و حرف وشعاااار ... بعععله .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی سرسخت ترین مخالفان دکتر قالیباف (مانند حمید رسایی) هم معتقد و معترف به توانمندی بالا در مدیریت اجرایی او می شوند دیگر جای هیچ بحث و جدلی برای اثبات شایستگی اش برای پست ریاست جمهوری نیست👆 👈حالا ببینید چه کارنامه پرباری داشته که دوست و دشمن نمیتونن منکرش بشن!!👌 .