eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
77.6هزار عکس
52.2هزار ویدیو
338 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آب دریاچهٔ ارومیه قرمز شد. مدیرحفاظت واحیای تالاب‌های محیط‌زیست آذربایجان‌غربی: پدیدهٔ قرمزشدن آب دریاچهٔ ارومیه در سال‌های گذشته هم رخ داده و علت آن تغییرهای بوم شناختی است. .
دریاچه شهیون، دزفول .
کلوت‌های شهداد، گنجینه‌ای بی‌نظیر در دل کویر .
کنارک ، سیستان و بلوچستان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آبشار در شهرستان ، استان ⁦ آبشار شیرآباد در ۶ کیلومتری جنوب شهر خان‌ببین و در میان جنگلی بسیار زیبا واقع شده‌است. تعداد این آبشارها به هفت می‌رسد. در نزدیکی آن‌ها چندین غار نیز وجود دارد. غارهای این جنگل به دیو سپید و سمندر معروف‌اند. .
📍 پرسشی از هواداران دکتر ‎جلیلی: شما که اصلاح طلبان را از ریشه کافر و غیر قابل اعتماد میدانید، بخش عمده ای از جبهه انقلاب را هم منافق قلمداد میکنید؛ بگویید دلسوزان انقلاب برای اجابت درخواست رهبری با چه کسانی ‎وفاق کنند؟ با مریخی ها خوب است؟! با وحدت مخالفید یا با مطالبه حضرت آقا؟! .
📍یک فرمول ساده و سریع برای شناسایی ⁧ ⁩ سازان، پیدا کردن اکانت‌هایی است که علیه منبر مستدل و منطقی آقای ⁧ ⁩ تخریب و توهین به راه انداخته‌اند .
📍علاقمندان به شکست دولت نه انقلابی‌اند و نه اصولگرا 📝 مرتضی کامل نواب تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشت شفاهی به فردا گفت: 🔸انقلابی کسی است که بر پایه مبانی و چارچوب های انقلاب و آموزه ها و رهنمودهای امام و رهبری عمل کند. رهبر معظم انقلاب همواره از دولت ها حمایت کردند و درباره دولت چهاردهم نیز فرمودند «همه باید برای موفقیت این دولت تلاش کنند چون موفقیت دولت، موفقیت همه ماست» بنابراین انقلابی کسی است که عملکرد و رویکردش کمک به این دولت باشد. 🔹بعد از سانحه پرواز اردیبهشت، انتخابات ریاست جمهوری پیش از موعد داشتیم و دولت چهاردهم به صورت اضطراری شکل گرفت و باید کمک کرد تا هر چه زودتر بر امور اجرایی مسلط شود. آقای دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر همین اساس صحبت هایی را بیان کرد. در واقع اگر کسی ادعای انقلابی گری دارد باید چنین سخن بگوید. 🔸از منظر اصولگرایی، اصولگرا کسی است که چارچوب و اصولی را بر پایه قانون اساسی و آموزه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دنبال می کند بنابراین از این منظر نیز باید خود را ملتزم به این دیدگاه بدانیم که کمک به دولت، کمک به پیشرفت کشور و تثبیت انقلاب است. 🔹خارج از دو حالت یادشده اگر کسی رفتار کند، نام آن مشی قبیله ای، فرقه ای، تعصبی، سلیقه ای و ذائقه ای است. به عبارت دیگر اگر کسی در این اوضاع و احوال دنبال شکست دولت باشد و انتظار شکست و تغییر دولت را بکشد، قطعا نه انقلابی است و نه اصولگرا. چنین کسی با سیاسی کاری دنبال تحقق خواسته دلش است که قطعا این رویکرد در کشورما جایگاهی ندارد و مورد توجه قرار نخواهد گرفت. 🔸البته راه نقد و نقادی باز است اما باید واقعیت را دید که تازه دولت شروع کرده است و هنوز بعضی وزرا معارفه رسمی نشدند. اگر کسی قصد انتقاد دارد می خواهد به چه موضوعی انتقاد کند. باید کمی صبر کرد تا دولت عملکردش را نشان دهد، آن زمان دوره نقادی با هدف کمک به دولت آغاز خواهد شد. .
📍 یک روز حاج قاسم رو میزدن، یک روز شهید رئیسی، یک روز سرداران سپاه، یک روز رهبری و نظام و حالا هم نوبت پناهیانه! چرا؟ چون همون حرف رهبری که گفتند دوقطبی سازی نکنید رو تکرار کرده! .
📍 ‏روزهای نه چندان دور ، به رفیق شهیدش زخم زبان می‌زنند و بعد شهادتش فهمیدند چه گوهری را از دست دادند حاج باقر ‎قالیباف ۴۵ سال است خستگی را خسته کرده ۴۵سال مجاهدت و خدمت برای مردم نگاه جناحی را کنار بگذاریم. اکنون فصل همدلی برای ‎کاروخدمت است. .
📍 انقلابی‌نماها برای اینکه بتوانند برای اهداف انتخاباتی از زیر بار راهبرد آقا برای کمک به دولت پزشکیان شانه خالی کنند، به دروغ منتقد ‎قالیباف در همراهی با دولت ‎شهید رییسی می‌شوند. مهمترین میراث دولت و مجلس یعنی برنامه هفتم که دستور کار دولت پزشکیان است، بهترین مصداق همراهی دو رییس قوه پیشین است. انقلابی‌نماها بجای فرافکنی، از ‎خط رهبری منحرف نشوند. .
🌷۸ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﻣﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﺣﺮﺍم ﻭﺣﺞ🌷 1⃣ احترام ﺷَﻌﺎﺋﺮ ﺍﻟﻬﻲ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُحِلُّوا شَعَائِرَ اللَّهِ 2⃣ ﺍﺣﺘﺮﺍم ﻣﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﺣﺮﺍم وَلَا الشَّهْرَ الْحَرَامَ 3⃣ احترام ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﻫﺎی حج وَلَا الْقَلَائِدَ وَلَا الْهَدْيَ 4⃣ احترام و امنیت زائران خانه خدا وَلَا آمِّينَ الْبَيْتَ الْحَرَامَ يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّن رَّبِّهِمْ وَرِضْوَانًا 5⃣ ﻣﻤﻨﻮﻋﻴﺖ ﺷﻜﺎﺭ ﻭ ﺻﻴﺪدر زمان احرام وَإِذَا حَلَلْتُمْ فَاصْطَادُوا 6⃣ عدم کینه نسبت به مشرکانی که بعدا مسلمان می‌شوند. وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ أَن صَدُّوكُمْ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ أَن تَعْتَدُوا 7⃣ همکاری و تعاون درﺍﻧﺠﺎم ﻧﻴﻜﻲ ﻫﺎ وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ 8⃣ رعایت تقوا و پرهیزکاری وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ .
📌 دیدار محمدباقر قالیباف و حضرت آیةالله اشرفی شاهرودی 📮
📌 عیادت محمدباقر قالیباف از جانباز عزیز دفاع مقدس، جناب آقای صفایی 📮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نظامیان اسرائیل ۶ تا اسیر را سالم از حماس تحویل گرفتند و بعد از بازجویی و افکار سنجی از آنها ، تشخیص دادن که آنها رفتار اسلامی و انسانی حماس رو دارن تبلیغ میکنن و ... و فورا هر شش نفر را اعدام میکنند. ساکنین اسرائیل از ماجرای اعدام ۶ اسیر توسط ارتش خودشون با پخش گسترده ویدئوی مصاحبه های این اسرا موقع آزاد شدن ، با خبر میشن و موج اعتراض علیه نتانیاهو شروع میشه ... و حالا فریادها و اشک‌های مجری عصبانی کانال 13 اسرائیل برای شرایط بحرانی رژیم صهیونیستی! 🔺مجری در حال گریه : غیر قابل تحمل است؛ بیایید بیرون و اعتراض کنید؛ دیگر بیشتر از این نمی‌توانیم؛ بس است دروغ و مزخرفات و چرندیات! بس است...بس است! 🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🇵🇸 @marsad
بفرست تو ای شیعه عاشق صلوات بر زینت و اَشرفِ خلایق صلوات در ماه ربیع الاول از روی ادب کن هدیه به احمد و به حیدر صلوات /