.
🛑نفرات قطعی شده برای حضور در مسابقات سکس قهرمانی اروپا که از ۸ ژوئن در سوئد آغاز می شود، اعلام شد!
▫️شرکت کنندگان در ۶ هفته در ۱۶ رشته به رقابت خواهند پرداخت.
▫️هر مسابقه بین ۴۵-۶۰ دقیقه طول خواهد کشید.
▫️حداکثر شش ساعت در روز مسابقه برگزار خواهد شد
▫️هیئت داوران و تماشاگران برندگان را تعیین می کنند که بین ۵ تا ۱۰ امتیاز خواهند گرفت.
🚨 ماله کشان ابتذال غرب در ایران، برگزاری این مسابقه را تکذیب و خبر را جعلی دانسته بودند!
با "انشاالله گربه است" گفتن چیزی حل نمیشه آقایان ماله کش!
این واقعیت ابتذال غرب است
یا همسو میشوید یا مقابله میکنید
برای آشنایی با آسیب های فرقه انحرافی عرفان حلقه (عرفانکیهانی، فرادرمانی)، مستند حلقه شیطان را ببینید...
مستند حلقه شیطان درباره آسیب های عرفان حلقه همراه با اعترافات محمد علی طاهری در آپارات
https://www.aparat.com/v/CBsX2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بررسی ادعای غنی نژاد:
در دوران پهلوی بقدری اوضاع معلمان و کارمندان خوب بوده که برای تعطیلات به کشورهای خارجی مثل فرانسه سفر میکردند.
چقدر سطحی، عوامانه و زرد! حقیقتا شوکه کنندهس! انگار نه انگار ایشون سیاستگذار اقتصادی دولتها بوده.
پ.ن. میدونم الان هم مشکلات زیادی توی کشور هست ولی دلیل نمیشه هر دروغی رو باور کنیم و منتشر کنیم
💿 بی تی اس در سازمان ملل و کاخ سفید
💢کره جنوبی ظلم و تجاوز سربازان آمریکایی مستقر در کره را یک امر طبیعی تلقی میکند. BTS نماینده ویژه کره جنوبی است که ظلم پذیر است و ظلم پذیری را باید در سطح جهانی تبلیغ کند، اما ظاهر امر را با فعالیتهای آب و هوایی و کمپین ضد خشونت و... چیز دیگر نشان میدهند.
💢گروه پسرانه BTS سعی میکنند علاوه بر شهرت اجتماعی در حیطه کیپاپ، یک جایگاه فراملی سیاسی و فرهنگی خاصی را برای خود تعریف کنند. وقتی یک گروه یا شخص دارای جایگاه اجتماعی خوبی است میتواند اثرگذاری بالائی بر مخاطبان خود داشته باشد. مخصوصاً اگر این جایگاه اجتماعی در حیطههای حقوق بشر، محیط زیست و خیریه و... باشد. بسیاری از فرقهها و شبهمعنویتها و گروهها از همین روش استفاده میکنند.
🖇https://www.adyannet.com/fa/news/42096
#کی_پاپ
#بی_تی_اس
7b650ebc_6197_4fb4_a523_e4a248827e60.pdf
10.5M
⭕️ بهائیت شناسی
👈 نسخه pdf نشريه ایام جام جم | مجموعه مقالات نقد بهائیت (تاریخی - سیاسی)
🔹 حاوی ناگفتههای خواندنی
🔹تحت اشراف مورخ غیور، حضرت استاد ابوالحسنی منذر ؛ سال ۱۳۸۶