eitaa logo
بعثت مردمی میدان شهداء
10.2هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
4.2هزار ویدیو
14 فایل
ائمه جماعات وبسیج مساجد محدوده میدان شهداء فخرآباد ،امام حسین ع ، اباذر ، میرفخرایی ،خیّر ،شفا یحیائیان و چهارده معصوم ، علی ابن موسی الرضا ، فائق ،سادات،سنگی،المهدی و فعالین فرهنگی حوزه ۲۹۹ بسیج برادران وحوزه۳۰۰ بسیج خواهران ارتباط با ادمین @Mo_abd
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹ماچ به ملاجش ✍🏻حاج نادر @masajed7
🔺اعتراف ماشین تبلیغاتی رژیم صهیونیستی به سهمگین بودن حملات صبح امروز ایران، مجری موساد اینترنشنال: این حمله بزرگترین حمله بود. @masajed7
28.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پیام سردار نقدی به جوانان فلسطینی: امروز نوبت شماست 🔹مردم قهرمان فلسطین، شیرمردان و شیرزنان شجاع میدان جهاد؛ غیرتمندان غزه که با جهاد بی نظیرتان امت اسلام را سربلند کردید. مجاهدان غیرتمند کرانه باختری و نوار غزه؛ به شما تبریک می گویم جهاد ۷۶ ساله شما اکنون به بار نشسته‌است. امروز گرگان خونخواری که شما را شکنجه، قتل عام و بمباران می کردند، و سرزمین هایتان را غصب می کردند در پناهگاه ها خزیده اند و یا با قیمت های گزاف هر بلم و قایقی را در ساحل‌هایشان اجاره می کنند تا به قبرس رسیده و خودشان را نجات دهند. 🔹مردم قهرمان فلسطین امروز روز شما و نوبت شماست و همان فرصت تاریخی و بزرگیست که منتظر آن بودیم، یعنی تعیین تکلیف منطقه و وضعیت فلسطین که با هم قرار گذاشته بودیم در حال بروز و ظهور است. 🔹جوانان غیرتمند مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸؛ شما که غضب هایتان را در سینه حبس کردید تا در میدان های مهم باقی بمانید؛ شما از همه به هدف های حساس نزدیکترید. 🔹روز سرنوشت ساز و انجام رسالت تاریخی شما نزدیک است و ما همه در کنار هم خواهیم بود؛ شاید ما با گروهی یا کاروانی از اسرای اسیر شده آمریکایی به شما بپیوندیم و شاید سرنوشت و مقدرات چیز دیگری باشد. 🔹به شما خواهیم پیوست و جشن بزرگی را با هم برگزار خواهیم کرد و با هم در بیت المقدس نماز خواهیم گذاشت. روز حرکت و پیشروی به سمت بیت المقدس بسیار نزدیک است و قراری که با هم گذاشتیم را به هیچ وجه فراموش نکنید. ان شالله نصر و پیروزی خدا نزدیک است. @masajed7
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹👌ببینید حاج احمد کاظمی رحمت الله علیه بیشتر از ده سال پیش راجع به نبرد ایران و آمریکا چه می گویند!ببینید تا سکینه ی قلبتان شود. روحت شاد سردار🤲 @masajed7
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های تل‌آویو قبل و بعد از حملات موشکی ایران @masajed7
بسم الله الرحمن الرحیم 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 عاقبتمون ختم بخیر حکیمی می گفت: 🌷چرا غصه ها و ترسها رو دور خودت میچینی، که اخر سر، زیر همین آواری که واسه خودت ساختی، از بغض و حسرت و خستگی خفه بشی؟؟! 🌷اصلا بزار هر چی میخواد بشه مگه خدا مرده؟ 🌷 ترس اینکه چی رو از دست بدی و چی میشه رو بریز دور.. حقیقت اینه که یک جایی باید خودتم بزاری و بری 🌷حضرت موسی وقتی میخواست با خدا هم کلام بشه، خداوند به ایشون گفت: موسی کفش هات و دربیار و بعد وارد سرزمین مقدس شو، و با من هم کلام شو. 🌷کفش های من و تو چیه که نمیزارن وارد سرزمین مقدس خدا بشیم و با او هم کلام بشیم؟ 🌷وابستگی ها، ترس ها، غصه ها، شکست ها،.... یک جا باید کندشون، بزاریم زمین و وارد سرزمین مقدس امید و ارامش الهی بشیم. 🌷بگو خدایا کمکم کن به جای زخم های دلم، دردها و رنج هایی که میکشم، تو رو در اغوش بکشم و به فضل و رحمت تو امیدوار باشم. قرآن می فرماید: 🌷إِنِّي أَنَا رَبُّكَ فَاخْلَعْ نَعْلَيْكَ إِنَّكَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى 🌷منم پروردگار تو، نعلین (همه علایق غیر مرا) از خود به دور کن که اکنون در وادی مقدس طوی (و مقام قرب ما) قدم نهاده‌ای. سوره طه آیه۱۲ @masajed7
بسم الله الرحمن الرحیم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌷مولای متقیان آقاامیرالمؤمنین امام علی علیه السلام می فرمایند: 🌷بدانید دانشی که فهمیده نشود سودی ندارد. 🌷خواندنی که در آن تامل نباشد سودی ندارد 🌷 و عبادتی که همراه با اندیشه نباشد سودی ندارد! کافی ج۱ ص۲۶ @masajed7
صلح تحمیلی و امان نامه پرده اول از همان ساعات ابتدایی نواخته شدن شیپور جنگ،رئیس قمارباز ایالات متحده ،یاوه ی تسلیم و مذاکره می سراید...چند روز بعد اما،سگ افسارپاره کرده اش ،رهبری عزیز ما را تهدید میکند.... فردایش،آقا با صلابتی مثال زدنی پذیرش هرگونه «صلح تحمیلی»را رد و بر ایستادگی قاطع،تأکید میکنند پرده دوم شب نهم محرم الحرام است.آنجایی که تهدید ها به سمت حضرت سیدالشهداء علیه السلام روانه شده و ایشان با قاطعیت،مهیای نبرد نهایی شده اند.شمر لعین از ابن زیاد ملعون تر از خودش،امان نامه ای برای پسران رشید حضرت ام البنین گرفته و فریاد میزند:پسران خواهر ما کجایند؟ عباس علیه السلام و برادرانش،عمدا او را پاسخ نمیدهند.امام می‌فرماید:گرچه او فاسق است ،اما پاسخش دهید.... شمر میگوید:شما در امن و امانید،خود را با حسین(ع)به کشتن ندهید و اطاعت یزید را گردن نهید. آنجاست که وجود نورانی قمر بنی هاشم علیه السلام می‌فرماید:خدا تو و امان نامه ات را لعنت کند.آیا تو مارا امان میدهی در حالیکه فرزند رسول خدا در امان نیست؟ و با این پاسخ،تیر شمر را به سنگ میزند. پرده سوم تاریخ تکرار شده و صحنه رویارویی حق و باطل واضح و عیان است.زعیم ما امام معصوم است و نائبش نیابت در زعامت دارد و خود را زیر بیرق اباالفضل علیه السلام و سیدالشهدا سلام الله علیه میداند.... اسلام امروز با رهبری ایشان دربرابر سپاه کفر و الحاد و شرک،هل من مبارز طلبیده و ضرب شستش،دشمن را به ورطه ی نابودی کشانده است. حرامی های از ترس ،به سوراخ موش پناه برده هم از فرط بغض ،ایشان را،نائب حضرت ولیعصر علیه السلام را،تهدید میکنند در همین حال، اروپایی‌ها می‌گویند امان‌نامه دست ما است. بیایید آتش‌بس کنیم . تا جنگ شما و اسراییل تمام شود. البته بیخیال هرچه غزه و یمن و سوریه و لبنان است و ما ،با تأسی از مکتب عمویمان عباس (ع)،دشمن و امان نامه اش را لعنت میکنیم و آرزویش را به گورش میفرستیم اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ إن شاء الله ✍اساتید انقلابی ونخبگان علمی @masajed7
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حقارت نتانیاهو😊 😂حضور مردم در نماز جمعه تهران با گنبد آبکشی نیتانیاهو.... @masajed7