لاکی که برام خریدی قبل رفتنت دلم نمیومد استفاده کنم ولی حالا که رفتی روی دستام کشیدم دیدم "واووو چه خوشگله"
ولی بخوام استفادش کنم یاد تو میفتم:/
حیف رنگ به این خوشگلی.
کاش لابهلای حرفاتون به طرف هم فکر کنین که توچه وضعیتیه.
کلا دارم میگم..من که حالم خوبه.