دلم برای خود میسوزد.
که این گونه رفتی اما بازم دل تنگتم،
از خود مطمئنم که اگر بیایی اهمیتی به تو ندم...
اما دل میسوزد که عشق را در نام تو گریستم و از خود دانستم.
کاش مرا به فرشته میفروختی که راضی تر بودم.
در آن دنیا میگیرمت گویم که ای دوست نا آشنا،
چرا شب هایم را غمگین کرده ای؟!
حالا دگر دور شده ایم در این شهر دگر بوی تو نیست.
اما یادت باشد که دل سنگ را شکسته ای...>>
_²¹³
◇ @mashooogh , مهواء ◇