eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
46.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
15 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی ✅کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ از اینجا👇🏼شروع کنید که راحت‌تر باشید🌹 https://eitaa.com/masirbonyad_ir/8502 ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
. فارغ از اغراق آمیز بودن تمام این اخبار ا به دلیل اینکه بیشتر در سفر هستم گرمای بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنم لطفاً تمام تدابیر مربوط به گرمازدگی را جدی بگیرید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢میزان جذب فرابنفش را ببینید😳 تاثیر رنگ لباس‌ها بر روی جذب حرارت و احتباس آن در بدن را ببینید⚠️ 🔻مشکلات پوستی و گرمازدگی 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 💢اولین عارضه آن تابش فرابنفش با موج بالا بر روی پوست و تخریب بافت سلولی آن است که پیش زمینه‌ای برای تولید سلول‌های نابجا و پیش زمینه سر...ان است⚠️ چند نکته مهم میگم حتماً اجرا کنید👇 .
. 🔻اگر کارتان خیلی واجب نبود در پیک تابش فرابنفش در خانه بمانید ساعت ۱۱ تا ۱۶⛔️ 🔻 قبل از بیرون رفتن صورت خود را با آب سرد و صابون‌های خنک مثل بنفشه و ختمی بشویید البته این فقط برای افراد با حجاب است😅 آقایان و سایر عزیزانی که مناطق بیشتری از بدن را نمایان می‌کنند بیشتر احتیاط کنند! 🔻 از ضد آفتاب‌های طبیعی که پایه تولید آنها گیاهان به مواد طبیعی معدنی است استفاده کنید 🔻 از لباس‌های روشن مثل سفید، کرمی و طوسی استفاده کنید و حدا الامکان از لباس‌های سرمه‌ای و مشکی بر حذر باشید البته جریان چادر مستثناست چون به بدن نمی‌چسبد و امکان رد و بدل هوا وجود دارد مشکلی پیش نمی‌آورد (بدیهیست چادرهایی که سنتی نیستند و امکان تبادل هوا به زیر آن وجود ندارد ممکن است مضر باشد) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌹 ‌
. یکی از سوالاتی که چندی پیش در مورد آبغوره‌ها پرسیده شد، این بود که آیا برای کسانی که فشار پایین دارند یا فشار خون ندارند این آبغوره باعث افت فشار می‌شود یا نه؟؟! .
. 💢در صوت‌های مربوط به آبغوره کامل توضیح دادم که اگر آبغوره نمک زده شده و گاز آن گرفته شود، طبع آن به طوری طراحی می‌شود که حتی در افراد فشار پایین باعث تعدیل و افزایش آن خواهد شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
32.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 💢مستند کامل آبغوره مصیر تمام اصول لازم برای تهیه یک آبغوره که برای مصرف همه بیماران و پیشگیری‌ها در افراد سالم لازم است رعایت شده🌷 .
. لطفاً فقط از آیدی زیر اقدام کنید👇 @admin_forosh_masir_11 دوستان عنایت داشته باشند که امکان ارائه این کیفیت از آبغوره بعد از این چند روز که به صورت فصلی ارائه می‌شود، نه تنها در تمام کشور، بلکه در خود فروشگاه مصیر هم تضمین نمی‌شود.⚠️ پیام‌های آبغوره را از اینجا بخوانید .
. تا چند روز دیگه می‌رسه دستتون کلاً هم دو سه روز نیست که پر شده حساس نشید اتفاقی نمی‌افته شما در حال تنفس دائمی نانوپلاست‌ها در هوا هستید تا حالا هم مشکلی براتون پیش نیومده، بیخودی برای همه چیز نگران نشید، روزها و ماه‌ها و سال‌های آینده اتفاقات عجیبی در جهان رخ خواهد داد، آستانه عصبی بدنی روانی و روحی خود را کمی بالا بکشید .
. این پیام همان عزیزی است که روزگار را بر شوهر و فرزندان خود سیاه کرده بود و از ترس تب دنگی نمی‌گذاشت به مسافرت بروند😅 به مرکز تب دنگی رفتند و برگشتند 💚 .
. 💢یک پست سمی و کمرشکن برای همیشه حساس‌ها و همیشه نگران‌ها که ای وای این سرد است و این گرم، این پلاستیکی است و آن فلزی، این نمک است و آن شکر، این درد است و آن درمان🤦‍♂ آماده کردم که سر فرصت خواهم گذاشت❗️ فعلاً می‌خواهم در مورد اربعین و تدابیر مزاجی و کلی آن برایتان صحبت کنم و هدیه‌هایی داشته باشم🌷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔻 اطلاعیه 🔻 به اطلاع شما دوستان عزیز می‌رسانم بزرگوارانی که پیگیر مشاوره و ویزیت مجازی بودند با تلاش دوستان مطب این امر میسر شد🍃 دقت داشته باشید این امر فقط توسط برادر حقیر دکتر حمید عبداله پور پزشک ویژه اورژانس و بیماری‌های داخلی و محقق و پژوهشگر طب ایرانی اسلامی انجام خواهد شد کلمه مشاوره مجازی را به آیدی زیر ارسال فرمایید:👇👇 @Monshi_masir_01 در ضمن امکان درخواست چکاپ‌های آزمایشگاهی و سونوگرافی و گرافی هم وجود خواهد داشت🍀 .
. اینکه سعی کنی صرفاً روغن قلوه خالص جمع آوری کنی اون هم اکثراً از گاوهای بومی واقعاً پروسه‌ای است که سنگینی آن را فقط خدا می‌داند و من😅 هرچه کردم روغنی که علاوه بر قلوه از جاهای دیگر گاو هم استفاده می‌شود به دلم ننشست. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢دوستان عزیز فعلاً آماده نشده و با توجه به اطلاعیه فروشگاه مصیر هیچگونه موجودی وجود ندارد به محض موجود شدن، دوستان فروشگاه به اطلاع شما خواهند رساند. اینجا گوش به زنگ باشید 👇 https://eitaa.com/masir_shop .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام و عرض ادب🌹 ‌
. از نظر من سفر اربعین یکی از نقاط عطف همه شیعیان امیرالمومنین است چه به صورت حضوری بتوانند که بروند و چه برایشان مقدور نشود! زمان، زمان عجیبی است! .