eitaa logo
بنیاد مصیر | محمد راد
57.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
17 فایل
﷽ 🔹️فلسفه طب 🔹️ملکوت بیماری‌ها 🔹️آنالیز طب مدرن و سنتی کمی متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال دیده‌اید!⚠️ 🛑راه‌های ارتباطی با من و بخش‌های مختلف بنیاد مصیر👇🏼 https://takl.ink/radmasir.ir/ ‌ 🔹بنیان‌گذار دوره‌های طب کهن با شعار #مصیر (بازگشت)
مشاهده در ایتا
دانلود
. حضور شما در کانال ما نه اتفاق است نه اختیار!💚 شما با گرایشات قلب خویش به اینجا قدم گذاشته اید و قطعا ماندن و رفتن شما نیز بر همین اساس خواهد بود! جهان در ارتعاش های بی خدشه اش ما و شما را بهم رسانده است و این افتخاری است برای ما که لیاقت با شما بودن را پیدا کردیم🍀 امید دارم که رضایت قلب و روح شما را در این بستر فراهم آوریم 🌷 صبحتان بخیر و روزتان پرنور💚 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. روزهای قبل بزرگداشت حکیم بزرگ حسین ابن سینا بود، به خاطر مشغله‌های اربعین امکان تبریک به اطبا نداشتم🌷 فهم عمیق لایه‌های مختلف مادی و ملکوتی بیماری‌ها از وظایف طبیبان حکیم است!✍ به نظر میاد که این ویدیو ویژه آنهاست روز پزشک بر طبیبان حکیم گرامی باد💚 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و عرض ادب🌹 ‌
‌ در مورد بیماری‌های مربوط به اربعین صحبت‌هایی داشتیم که یکی از آنها سرماخوردگی‌هایی بود که خیلی از افراد درگیر آن هستند... .
. سه راهکار مهم در مورد آن مطرح شد امروز می‌خواهم در مورد راهکار چهارم با شما سخن بگویم🍀 نکته مهم قبل از آن، این است که مراقب باشید رسانه‌های گلوبال بنا دارند شیوع آبله میمونی را به این سفر مقدس منتسب کنند به همان بلایی که سر شهر قم در کرونا آوردند در این موضوع پیاده کنند⚠️ .
. 💢بدن درد یکی از معضلاتی است که در این گونه سرماخوردگی‌ها بسیار دیده می‌شود😩 🔻بنده با توجه به اینکه شما ریشه این سرماخوردگی و تخلیه فضولات را در دو صوت اصلی بالا کامل گوش داده‌اید این نکته را خدمت شما مطرح می‌کنم👇 اگر تازه به جمع ما پیوسته‌اید حتماً این دو صوت رو گوش دهید 🎧 .
1.48M
‌ 💢علت شناسی بدن درد در سرماخوردگی علت دردهای عضلانی در هنگام سرماخوردگی بسیار مهم است✍ راهکارهای رفع این دردها چگونه است؟ ➖➖➖➖➖➖ 🔻 بسیار مهم ❌واجب الانتشار❌ 👇 https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. ⚠️دوستان توجه داشته باشید فقط تا پایان امشب فرصت برای استفاده از طرح تخفیفی باقیست هر سوالی راجب دوره ها هم دارید اینجا بپرسید 👇 . @Masir_amozesh
‌ رضایت از مینی دوره معده و گوارش یک مینی دوره ای که برای هر کدام از شماها لازم و ضروریست! .
🤌🏼 ‌ ⚠️فقط ۹ ساعت تا پایان. طرح تخفیفی آموزش بنیاد مصیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ایشون این اتفاق رو میگن که تجربه کردند😊👇 تجربه پاکسازی‌های بعد اربعین .
. حالا به نظر شما پخش این صوت☝️ برای کسانی که دوستشان دارید صدقه جاریه نیست؟!😊 .
اگر در این لحظات آخر ساعات اربعینی که تخفیف ۴۰ درصد برای همه دوره‌ها وجود دارد، بخواهم برای شما یک پیشنهاد بدهم آن چیزی نیست به جز کلاس.... 💙 ‌ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 💢دپرس | نات دپرس💢 تفاوتشان را خوب تماشا کنید☝️ به نظر شما این مغزها مدیون یا قربانی چه عضوی در بدن هستند؟! که این گونه درخشان و شاداب و یا اینکه آنگونه سیاه و افسرده اند✍ یا بگذارید سوالم را جور دیگر بپرسم اینجا مغزِ افسرده خود عامل بیماری است یا قربانی عضو دیگریست؟! https://eitaa.com/masirbonyad_ir .
. 🔻یکی از تفاوت‌هایی که در نگاه طب مدرن و طب ایرانی اسلامی به بیماری‌های مغز و اعصاب وجود دارد و قطعاً خانواده مصیر که از مدت‌ها با ما هستند می‌توانند تفاوت آن را کم و بیش بگویند! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. آخرین لحظات... تلاش های ما و لطف‌های شما💚 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 ای اباذر! از غیبت بپرهیز که غیبت بدتر از زناست... عرض کردم: ای پیامبر خدا! غیبت چیست؟ فرمود: غیبت این‌است که از برادرت چیزی بگویی که خوش ندارد. عرض کردم: ای پیامبر خدا! اگر آنچه درباره‌ی او گفته می‌شود، در او باشد چه؟ فرمود بدانکه اگر آنچه در او هست بگویی غیبتش کرده‌ای و اگر آنچه در او نیست بگویی، به او بهتان(تهمت) زده‌ای. 🌿 پیامبر رحمت صلی‌الله‌علیه‌وآله 📚 منتخب میزان‌الحکمه - ح ۴۹۰۷ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @masirbonyad_ir .
غیبت.mp3
22.43M
. 💢یک بار برای همیشه میخ تابوت این لجنزار را بکوبید و کنارش بگذارید!⛔️ ℹ️ بدترین قفل ورود فیوضات عالم بالا و فاسد کننده داشته های انسان و آنچه را که انسان را از ملکوت آسمان‌ها محروم می‌کند غیبت است! بررسی ابعاد انرژیکی و ملکوتی غیبت 👈@masirbonyad_ir .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا