eitaa logo
مسجدالرسول(ص)کهریزسنگ
391 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
41 فایل
🌾هدف کانال : اطلاع رسانی و تقویت امور فرهنگی مسجدالرسول(ص) و شهرمان کهریزسنگ🍃 #مسجد_الرسول_ص #مرکز_نیکوکاری #قرض_الحسنه #کانون_فرهنگی_منادی‌وحدت #پایگاه_مقاومت_شهید_قاسمی
مشاهده در ایتا
دانلود
32.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سورپرایز لبنان واسه رژیم غاصب و حامیانش✊🇮🇷🇱🇧🇵🇸✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام یکی از موکب‌داران عراقی به رهبر انقلاب: سلام بر تو ای نابود کننده اسراییل! از سرزمین جدتان امیرالمومنین به شما لبیک می‌گوییم و در هر ساعت و زمانی که امر کنید در خدمت شما هستیم. ✅ این همون واقعیتیه که رسانه کشورهای عربی نمی خواد دیده شده ولی شما ببین و لذت ببر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◼️شهادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) و شهادت امام حسن مجتبی ( سلام الله علیه) تسلیت باد. ◼️چقدر آخر این ماه سخت و سنگین است تمام آسمان و زمین بی قرار و غمگین است بزرگ‌تر ز غم مجتبی و داغ رضا فراق فاطمه با خاتم النبیین است
⬛️ اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة ☑️ رسول اکرم در همه‌ی صحنه‌ها از خدا استمداد کرد، از خدا خواست و از غیر خدا نترسید و نهراسید. راز اصلی عبودیت پیامبر در مقابل خدا این است؛ هیچ قدرتی را در مقابل خدا به حساب نیاوردن، از او واهمه نکردن، راه خدا را به خاطر اهوای دیگران قطع نکردن. جامعه‌ی ما با درس گرفتن از این اخلاق نبوی، باید به یک جامعه‌ی اسلامی منقلب شود. مقام معظم رهبری ۵/مهر/۱۳۷۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹فرا رسیدن ربیع الاول بهار زندگی مبارک🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رشته تحصیلی جدید در اسرائیل!!! مواد درسی: مطالعه روابط شیعه و سنی سیاست های رهبری ایران و آموزش زبان فارسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری می‌پرسه چرا اسرائیل مستقیماً جنگ را به ایران نمیکشه؟؟؟؟!!! پاسخ رئیس موسسه مطالعات ایران در تل‌آویو را بشنوید✊🇮🇷✊😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام سفر زیارتی قم و جمکران همزمان با شهادت امام حسن عسگری(ع) و سالروز به امامت رسیدن حجة بن حسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف حرکت ظهر روز پنجشنبه۱۴۰۳/۰۶/۲۲ بازگشت ظهر روز جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ برنامه سفر: ✔️شب جمعه زیارت حرم حضرت معصومه(س)و شرکت در دعای کمیل ومناجات و مراسم های حرم ✔️نیمه شب و صبح جمعه حضور در مسجد مقدس جمکران و دعای ندبه سالروز به امامت رسیدن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و عرض تبریک به آستان حضرت هزینه سفر :۳۲۰۰۰۰تومان جهت ثبت نام به فروشگاه سلامت شهرکهریزسنگ مراجعه و یا با شماره زیر تماس حاصل نمایید ۰۹۱۳۷۰۹۸۲۳۹ مهلت ثبت نام:فقط تا امروزسه شنبه عصر کاروان زیارتی وسیاحتی ملت امام حسین علیه السلام شهر کهریزسنگ
هدایت شده از رضا
عنوان بحث: برائت از سخافت تا فقاهت چرا برائت رکن اجرای دین است؟ سایه سقیفه بر دین شناسی متحجرین از فقاهت هفته وحدت تا سخافت هفته برائت برائت فقه یا کلام؟ چرا برائت را در تاریخ غرق کردند؟ معنای صحیح لعن در قرآن و روایات محبت اهل سقیفه در عین لعن به خلفا؟ ملاک‌های برائت برائت و همزیستی با مسلمانان و اهل کتاب؟ 👇شما دعوتید ب گروه 👇 https://eitaa.com/joinchat/3878421316Cf1867efcc4
اشکالات متعدد به روایت نهم ربیع وارد است هم به سند هم به محتوای روایت!!!
این متن کتاب اقبال سید بن طاووسه!!! می‌فرماید:در مورد نهم ربیع ۲چیز یافتم: یه روایت عظیم الشان از شیخ صدوق یافتم که هر چه ورق زدم کتب را چیز قابل اعتمادی برای اعتماد به اون روایت نیافتم دیگه اینکه بعضی برادران غیر عرب ما این روزا جشن میگیرن به زعم اینکه روز هلاکت یکی از دشمنان خدا و رسوله(جالب اسمش رو هم نمیارن!!!)
در صفحه بعد می‌فرماید اگه روز هشتم ربیع شهادت مولای ما امام عسکریه پس نهم ربیع آغاز ولایت حضرت مهدی هست و شادی و بزرگداشت این روز به همین خاطر است!!!
اما متن اون روایت عظیم الشان در مورد نهم ربیع👇
هدایت شده از رضا
ما رواه خلف السید النبیل علی بن طاوس رحمة الله علیهما فی کتاب زوائد الفوائد، و الشیخ حسن بن سلیمان فی کتاب المحتضر، و اللفظ هنا للاخیر، و سیاتی بلفظ السید قدس سره فی کتاب الدعا قال الشیخ حسن: نقلته من خط الشیخ الفقیه علی بن مظاهر الواسطی، باسناد متصل، عن محمد بن العلا الهمدانی الواسطی و یحیی بن محمد بن جریح البغدادی، قالا: تنازعنا فی ابن الخطاب فاشتبه علینا امره، فقصدنا جمیعا احمد بن اسحاق القمی صاحب ابی الحسن العسکری علیه السلام بمدینة قم، و قرعنا علیه الباب، فخرجت الینا صبیة عراقیة من داره، فسالناها عنه،عراقیة من داره، فسالناها عنه، فقالت: هو مشغول بعیده فانه یوم عید. فقلنا: سبحان الله! الاعیاد اعیاد الشیعة اربعة: الاضحی، و الفطر، و یوم الغدیر، و یوم الجمعة، [ج31، ص121] قالت: فان احمد بن اسحاق یروی عن سیده ابی الحسن علی بن محمد العسکری علیهما السلام ان هذا الیوم هو یوم عید، و هو افضل الاعیاد عند اهل البیت علیهم السلام و عند موالیهم. قلنا: فاستاذنی لنا بالدخول علیه، و عرفیه بمکاننا، فدخلت علیه و اخبرته بمکاننا، فخرج علینا و هو متزر بمئزر له محتبی بکسائه یمسح وجهه، فانکرنا ذلک علیه، فقال: لا علیکما، فان فقال: لا علیکما، فانی کنت اغتسلت للعید. قلنا: ا و هذا یوم عید؟. قال: نعم، و کان یوم التاسع من شهر ربیع الاول-، قالا جمیعا: فادخلنا داره و اجلسنا علی سریر له، و قال: انی قصدت مولانا ابا الحسن العسکری علیه السلام مع جماعة اخوتی کما قصدتمانی بسرمن‌رای، فاستاذنا بالدخول علیه فاذن لنا، فدخلنا علیه صلوات الله علیه فی مثل هذا الیوم و هو یوم التاسع من شهر ربیع الاول و سیدنا علیه السلام قد اوعز الی کل واحد من خدمه ان یلبس ما یمکنه من الثیاب الجدد، و کان بین یدیه مجمرة یحرق العود بنفسه، قلنا: بآبائنا انت و امهاتنا العود بنفسه، قلنا: بآبائنا انت و امهاتنا یا ابن رسول الله! هل تجدد لاهل البیت فی هذا الیوم فرح؟!. فقال: و ای یوم اعظم حرمة عند اهل البیت من هذا الیوم؟!. و لقد حدثنی ابی علیه السلام ان حذیفة بن الیمان [ج31، ص122] دخل فی مثل هذا الیوم و هو التاسع من شهر ربیع الاول علی جدی رسول الله صلی الله علیه و آله، قال حذیفة: رایت سیدی امیر المؤمنین مع ولدیه الحسن و الحسین علیهم السلام یاکلون مع رسول الله صلی الله علیه و آله و هو یتبسم فی وجوههم علیهم السلام و یقول لولدیه الحسن و الحسین علیهما السلام: کلا هنیئا لکما علیهما السلام: کلا هنیئا لکما ببرکة هذا الیوم، فانه الیوم الذی یهلک الله فیه عدوه و عدو جدکما، و یستجیب فیه دعا امکما. کلا! فانه الیوم الذی یقبل الله فیه اعمال شیعتکما و محبیکما. کلا! فانه الیوم الذی یصدق فیه قول الله: (فتلک بیوتهم خاویة بما ظلموا) کلا! فانه الیوم الذی یتکسر فیه شوکة مبغض جدکما. کلا! فانه یوم یفقد فیه فرعون اهل بیتی و ظالمهم و غاصب حقهم. کلا! فانه الیوم الذی یقدم الله فیه الی ما عملوا من عمل فیجعله هبا منثورا قال حذیفة: فقلت: یا رسول الله! و فی امتک و اصحابک من ینتهک هذه الحرمة؟. [ج31، ص123] فقال رسول الله (صلی الله علیه و آله): نعم یا حذیفة! جبت من المنافقین یتراس علیهم و یستعمل فی امتی الریا، و یدعوهم الی نفسه، و یحمل علی عاتقه درة الخزی، و یصد الناس عن سبیل الله، و یحرف کتابه، و یغیر سنتی، و یشتمل علی ارث ولدی، و ینصب نفسه علما، و یتطاول علی امامة من بعدی، و یستحل اموال الله من غیر حلها، و ینفقها فی غیر طاعته، و یکذبنی و یکذب اخی و وزیری، و ینحی ابنتی عن حقها، و تدعو الله علیه و یستجیب الله دعاها فی مثل هذا الیوم. قال حذیفة: قلت: یا رسول الله! لم لا تدعو ربک علیه لیهلکه فی و یظهر منه ورود روایة اخری عن الصادق علیه السلام بهذا المضمون رواها الصدوق رحمه الله، و یظهر من کلام خلفه الجلیل ورود عدة روایات دالة علی کون قتله فی ذلک الیوم، فاستبعاد ابن ادریس و غیره رحمة الله علیهم لیس فی محله، اذ اعتبار تلک الروایات مع الشهرة بین اکثر الشیعة سلفا و خلفا لا یقصر عما ذکره المؤرخون من المخالفین، و یحتمل ان یکونوا غیروا هذا الیوم لیشتبه الامر علی الشیعة فلا یتخذوه یوم عید و سرور. فان قیل: کیف اشتبه هذا الامر العظیم بین الفریقین مع کثرة الدواعی علی ضبطه و نقله. قلنا: نقلب الکلام علیکم
دو تا منبع آوردن واسه روایت: ۱)زوائد الفوائد که منسوب است به پسر سید ابن طاووس از علمای قرن هشتم و نسخه چاپی هم نداره و یه نسخه خطی ازش هست و خدشه دارد انتساب ۲)المحتضر که سند روایت مرسل است یعنی یه نفر از قرن هشتم از یه نفر در قرن سوم روایت نقل کرده!!!!(مثه اینکه بنده بدون واسطه بگم ۵۰۰سال پیش شاه عباس اینجور گفت!!!!) تازه قسمت عظیمی از روایت در قرن سوم زمان امام هادی از زمان پیامبر و قرن اول نقل شده که فاصله زیاده و عجیبه که از خود ائمه طاهرین قبل از امام هادی روایت اینچنینی نداریم!!! بعضی راویانش مجهولن و اسمی ازشون تو کتب رجالی نیس ۷۲اسم برا این گفتن فقط بخاطر حذف فیزیکی دشمن؟!!!! تفکرشون که بود! وووووووو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم ما همیشه دینشون رو از فقها و مراجعی مثل مرحوم آیت الله بهجت گرفته اند!!!