هدایت شده از 🇮🇷مکتب امامین انقلاب🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹به قولت عمل کن دوباره ...
#مرد_میدان
@maktab_imamayn1404
هدایت شده از سدید مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تمجید رهبر انقلاب از انتخابات بی حادثه ایران و وضعیت فرانسه بعد از انتخابات پارلمانی.
☫ @Media_Sadid | سدید مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سخنان #حسن_روحانی، دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی پس از وقایع ۱۸ تیر ۷۸:
"این اراذل و عناصر نامطلوب هر جا که باشند با شدت سرکوب خواهند شد.."
🔻سخنان #سید_محمد_خاتمی رئیس جمهور وقت بعد از حادثه کوی دانشگاه:
🔸شورش و بلوا در تهران، حادثهٔ زشت و نفرتآوری بود که ملت عزیز و مقاوم و صبور و منطقی ما را مکدر کرد.
🔹آنچه در تهران پیش آمد، لطمه به امنیت ملی بود؛ تلاشی بود برای برهم زدن آرامش مردم شریف و تخریب اموال عمومی و خصوصی و بالاتر از آن، اهانت به نظام و ارزشهای آن و مقام معظم رهبری.
🔸حادثهٔ شورش، یک حرکت کور، یک بلوا، یک حرکت ضد امنیتی، با شعارهای منحرفکننده بود که به نظر من برای مخدوش کردن شعارهای مطرحشده در دوران جدید ریاستجمهوری به وجود آمد.
🔹تحریک احساسات مردم متدین و دلسوز و وطنخواه که تاب تحمل حمله به ارزشها، رهبری، و مقدسات خود را ندارند، فقط از آن جهت صورت گرفت که ملت به خشونت واداشته شود.
🔸در واقع این شورش، نه تنها یک اقدام ضد امنیتی بود بلکه اعلام جنگی بود به رئیسجمهور و شعارهای او.
•┈•✾❀🌱🌳🌱❀✾•┈•
❤️شهرامامسجاد(ع)
🔸مسجد عاشورا فرهنگیان سه
🔹انقلابی_قوی
💬https://t.me/MasjedAshuora
هدایت شده از مسجد شریف عاشورا _ فرهنگیان 3
(((بسمالله الرحمن الرحیم)))
#آجرک الله یا صاحب الزمان#
مراسم شب چهارم محرم مسجد شریف عاشورا فرهنگیان سه
🏴با نوای گرم کربلایی حبیب نیکخواه
🏴با سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین حسنزاده
☑️ خادمین مسجد شریف عاشورا
☑️پایگاه شهید بابا رستمی
☑️هیئت سید الساجدین
https://eitaa.com/MasjedAshora
🖤🌙| #محرم | «شب چهارم محرم، شب حر بن یزید ریاحی»
حر بن یزید ریاحی از نظر هوش مصنوعی
[هوشنگار]✨
.
.
.
•|به دنیای دیدن خیال ها خوش اومدی
✨هوشنگار
•┈•✾❀🌱🌳🌱❀✾•┈•
❤️شهرامامسجاد(ع)
🔸مسجد عاشورا فرهنگیان سه
🔹انقلابی_قوی
💬https://t.me/MasjedAshuora
انتقامگیری به سبک حزبالله؛
🔥 هلاکت دو اسرائیلی بر اثر انهدام یک خودرو در جولان اشغالی
◽️ خبرنگار الجزیره از شلیک ۲۰ راکت از لبنان به سوی جولان اشغالی خبر داد.
◽️ المیادنی به نقل از رسانههای اسرائیلی از هلاکت دو نظامی اشغالگر بر اثر اصابت راکت مقاومت لبنان به یک خودرو خبر داد.
◽️ هاآرتص هلاکت دو اسرائیلی در حمله راکتی حزبالله به جولان اشغالی را تایید کرد
•┈•✾❀🌱🌳🌱❀✾•┈•
❤️شهرامامسجاد(ع)
🔸مسجد عاشورا فرهنگیان سه
🔹انقلابی_قوی
💬https://t.me/MasjedAshuora
☑️فلسفه عزاداری و گریه بر شهید(1)
🔹در عصر ما بسیاری از مردم، حتی گروهی از جوانان علاقهمند، نسبت به گریه بر امام حسین معترضند؛ خود من مکرر مورد اعتراض واقع شدهام. بعضی صریحاً در گفتههای خود این کار را غلط قلمداد میکنند؛ مدعی هستند که این کار معلول یک تفکر غلط و یک برداشت غلط از امر شهادت است و به علاوه آثار اجتماعی بدی دارد.
🔹یادم هست در ایام تحصیل و اقامتم در قم، کتابی میخواندم که مسئله گریه مردم شیعه را بر امام حسین مطرح کرده بود و مقایسه کرده بود با روش مسیحیان درباره شهادت مسیح (البته به عقیده خودشان) که روز شهادت مسیح را جشن میگیرند؛ نوشته بود: "ببینید! یک ملت بر شهادت شهیدش میگرید زیرا شهادت را شکست و نامطلوب و موجب تأسف میپندارد، و ملتی دیگر برای شهادت شهیدش جشن میگیرد، زیرا آن را موفقیت و مطلوب و مایه افتخار میشمارد. ملتی که هزار سال بر شهادت شهیدش بگرید و متأسف شود و آه و ناله سر دهد ناچار ملتی زبون و بیدست و پا و فرار کن از معرکه بار میآید، ولی ملتی که هزار سال و دو هزار سال شهادت شهیدش را جشن میگیرد خواه ناخواه ملتی قوی و نیرومند و فداکار میگردد". من میخواهم ثابت کنم که اتفاقاً قضیه برعکس است؛ شادی کردن در شهادت شهید از بینش فردگرایی مسیحیت ناشی میشود و گریه بر شهید از بینش جامعهگرایی اسلام.
🔹اول باید مسئله مرگ و شهادت را از جنبه فردی بررسی کنیم. آیا مرگ فی حد ذاته برای فرد امری مطلوب است؟ موفقیت است؟
1⃣مکتب هایی در جهان بودهاند که رابطه انسان را با جهان و به تعبیر دیگر رابطه روح را با بدن، از نوع رابطه زندانی با زندان میدانستهاند. قهراً از نظر این مکتبها مردن خلاصی و آزادی است، خودکشی مجاز است. طبق این نظریه ارزش مرگ ارزش مثبت است، مرگ هیچ کس تأسف ندارد، آزادی از زندان و بیرون آمدن از چاه تأسف ندارد، شادی دارد.
2⃣نظریه دیگر این است که مرگ عدم و نیستی است، فنای کامل است، «نابودی» است. بدیهی و بلکه غریزی است که هستی بر نیستی، بود بر نبود ترجیح دارد. زندگی هرچه باشد و به هر شکل باشد بر مرگ ترجیح دارد. طبق این نظریه ارزش مرگ صد درصد منفی است.
3⃣نظریه دیگر این است که مرگ نیستی و نابودی نیست، انتقال از جهانی به جهانی دیگر است؛ اما رابطه انسان با جهان و رابطه روح با بدن از نوع رابطه زندانی با زندان نیست، بلکه از نوع رابطه دانشآموز با مدرسه است. درست است که دانشآموز از خانه و لانه و معاشرت با دوستان و احیاناً از وطن دور افتاده و در فضای محدود مدرسه به تحصیل و تکمیل مشغول است، ولی یگانه راه زیست سعادتمندانه در اجتماع، گذراندن موفقیتآمیز دوره مدرسه است. رابطه دنیا با آخرت، و رابطه روح با بدن چنین رابطهای است. مردمی که جهانبینیشان درباره روابط انسان و جهان چنین جهانبینیای باشد، اگر عملًا توفیقی به دست نیاورده باشند و عمر خود را به بطالت و تباهی و کارهای مستحق کیفر گذرانده باشند، بدیهی است که برای اینها مرگ به هیچ وجه امر محبوب و مطلوب و مورد آرزو نیست، بلکه منفور و مخوف است اما اگر کسی چنین جهانبینیای داشته باشد و عملًا موفق باشد، مانند دانشآموزی باشد که یکسره تحصیل کرده است، بدیهی است که چنین دانشآموزی آرزوی بازگشت به وطن دارد؛ در عین اینکه آرزوی وطن مانند آتشی در درونش شعله میکشد، با آن مبارزه میکند، زیرا نمیخواهد تحصیلش را نیمه تمام بگذارد.
🔹اولیاءالله به منزله همان دانشآموز موفقاند که انتقال به جهان دیگر که نامش مرگ است، برای آنها یک آرزوست، آرزویی که لحظهای قرار برای آنها باقی نمیگذارد. در عین حال اولیاءالله هرگز به استقبال مرگ نمیروند، زیرا میدانند تنها فرصت کار و عمل و تکامل، همین چیزی است که نامش را «عمر» گذاشتهایم؛ میدانند هرچه بیشتر بمانند بهتر کمالات انسانی را طی میکنند؛ به کلی با مرگ مبارزه میکنند و از خداوند متعال همواره طول عمر طلب میکنند.
اولیاءالله در دو صورت و در دو مورد است که از خواستن طول عمر صرف نظر میکنند: یکی آنگاه که احساس کنند وضعی دارند که دیگر هرچه بمانند توفیق بیشتری در طاعت نمییابند. صورت دوم، شهادت است، زیرا شهادت هر دو خصلت را دارد: هم عمل و تکامل است و از طرف دیگر انتقال به جهان دیگر است که امری محبوب و مطلوب و مورد آرزوی اولیاءالله است.
🔸پس شهادت از نظر اسلام از جنبه فردی یعنی برای شخص شهید یک موفقیت است، بلکه بزرگترین موفقیت است؛ آرزوست، بلکه بزرگترین آرزوست. لهذا سید بن طاووس میگوید: اگر نبود که دستور عزاداری به ما رسیده است، من روز شهادت ائمه را جشن میگرفتم. اینجاست و از این جنبه است که ما به مسیحیت حق میدهیم به نام شهادت مسیح که میپندارند شهید شده، برای مسیح جشن بگیرند. اسلام هم در کمال صراحت، شهادت را موفقیت شهید میداند نه چیز دیگر.
•┈•✾❀🌱🌳🌱❀✾•┈•
❤️شهرامامسجاد(ع)
🔸مسجد عاشورا فرهنگیان سه
🔹انقلابی_قوی
💬https://t.me/MasjedAshuora
﴾.﷽.﴿
"صلی الله علیکما یا ابنی زینب الکبری"
مراسم عزاداری شب چهارم ماه محرم
سخنران:حجت الاسلام حسن زاده
مداح :کربلایی حبیـــب نیکخواه
💠 خاٰدِمینْ مَسجِدْ عٰاْشُورٰا 💠
هِیئَتِ سِیْدُالسٰاجِدْینْ
پٰایگاهْ شَهیدْ بٰابٰارُسْتَمیْ. https://eitaa.com/MasjedAshora
32.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﴾.﷽
"صلی الله علیکما یا ابنی زینب الکبری"
مراسم عزاداری شب چهارم ماه محرم
مداح :کربلایی حبیـــــب نیـــــکخواه
💠 خاٰدِمینْ مَسجِدْ عٰاْشُورٰا 💠
هِیئَتِ سِیْدُالسٰاجِدْینْ
پٰایگاهْ شَهیدْ بٰابٰارُسْتَمیْ. https://eitaa.com/MasjedAshora
هدایت شده از مسجد شریف عاشورا _ فرهنگیان 3
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام
سخنران: حجتالاسلام حسن زاده
مداح: کربلایی حبیب نیکخواه
زمان: از شنبه ۱۶ تیر همزمان با نماز مغرب و عشاء
مکان: مسجد عاشورا فرهنگیان۳
شماره کارت مسجد
جهت جمع آوری کمک های نقدی شما
برای اطعام عزاداران حسینی
6274121900002692
شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر:
قنبری نیا 0915 581 5954. https://eitaa.com/MasjedAshora
هدایت شده از شبکه امامت قوچان
🏴مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان قوچان
🔳 به"شبکه امامت قوچان" بپیوندید:
🇮🇷روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرستان قوچان
#شهر_امام_سجاد
#قوچان_انقلابی
#کنگره_ملی_شهدا
#روز_شهرستان_قوچان
#30_دی_57
#چله_کلون
#شهر_هزار_شهید
⬅️ ایتا
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🌐 @daftar_Quchan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه رسیدن به سنگ قبر حضرت رقیه سلام الله علیها
🛑 لشکر جهانی اسلام
@jahani_14