eitaa logo
معصوم در چمنزار ؛
283 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
222 ویدیو
1 فایل
همیشه حق با دختریه که موهاش مثل اعصابش موجیه💅🏼 - کپی نشه اخه زحمت میکشم . - محتوا بستگی به مودم داره . - هرجا رفتی یادِ ماهم باش :) . - https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1izr0jc&bt -‌ اگه حس میکنی وقتت اینجا تلف میشه، نمون :) .
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ادمایی که جوابای کوتاه به پیامای بلند میدن، شمعای دل ادمو فوت میکنن.
معصوم در چمنزار ؛
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو... روز سی و نهم : چرا تمام آن حرف های عاشقانه را زدی؟! تو که نمی خواستی بمانی!
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو... روز چهلم : آدم ها می آیند و می روند... اما نمی شود تو همانی باشی که می ماند؟ 𝑷𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐, 𝒃𝒖𝒕 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒔?
‌از آدمایی که غمت رو شاید درک نکنن، اما با بغل جبرانش می‌کنن، خوشم میاد مثل بابام.
آدم ذره ذره به ارتباط نگرفتن با آدما عادت می‌کنه.
معصوم در چمنزار ؛
- اگه بدونی چقد برات خوشحال شدم:))) چقد برات ذوق کردم و از ته دل برات لبخند زدم :))) خیلی برام ارزشم
- اَکسِسوری عزیزدلم امروز دوتا امتحان مهم داشتم واسه اون داشتم میخوندم، انشاءالله از فردا روند لیورا به قبل برمیگرده و جشنواره تابستونی برگزار میکنیم✨ - نظر لطفته بانوو
اصلا بحث چص‌ناله نیست، من خیلی منطقی و از روی اصول ناراحتم.
‌دلم میخواد یبارم برای من بشه ببینم چه حسی داره.
‌نمی‌دونم عزیزم، اگه می‌خواستی می‌کردی دیگه. نخواستی و نکردی.
معصوم در چمنزار ؛
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو... روز چهلم : آدم ها می آیند و می روند... اما نمی شود تو همانی باشی که می ماند؟
-𝟑𝟔𝟓 روز بدون تو... روز چهل و یکم: بعضی روز ها احساس میکنم بیخیالت شده ام و دیگر برایم مهم نیستی. اما همان لحظه خاطرات از ناکجا اباد به ذهنم حمله می کنند و به همین سادگی... دلتنگت می شوم! 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒅𝒂𝒖𝒔 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑰'𝒎 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒐 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒚 𝒔𝒕𝒓𝒊𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒏𝒐𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑰 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖
‌تو یه موقعیت هایی بهم میگن عصبانی که من هنوز عصبانی نشدم.
‌شما هر چیزیو که تو زندگیت از دست بدی بعدا میتونی یه طوری جبرانش کنی، به جز دختری که واقعا عاشقته.