eitaa logo
مدافع حجاب [ 🇵🇸 ]
1.5هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
24 فایل
کپی باذکر صلوات به نیت فرج :) @matinam13 مدافع حجاب https://eitaa.com/joinchat/2357919798Cfd7dc28651
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی‌شهید‌اوردن‌بارون‌میومد :)
‏فقط چند قطره اشکه نه فرقی شکافته‌ و نه سری به نیزه 😭😭 ع
این تصاویر ساختمان تحلیل‌های آبکی را برهم می‌زند.
❌فـ‌ردا‌شب،شب۲۳رمـ‌ضان‌هست مـ‌یدونید‌دیگہ؟؟! مـ‌یشہ‌شــ‌ب‌جمـ‌عہ ! ! "روایت‌قطعے‌داریم؛ اگر‌قرار‌بہ‌ظہور‌آقـ‌ا‌در‌امـ‌سال باشہ،بـاید‌سحـ‌ر‌یا‌صبح‌صداے صِیحـہ‌‌ے‌آسمانے(یڪ‌صدایے‌مانند رعد‌و‌بــ‌رق)‌رو‌بشنویم‌و‌‌این‌صیحہ اگرشــ‌ب‌جمعہ‌ باشہ‌شنیده‌میشہ -مـ‌ا‌بـ‌اید‌چیڪار‌ڪنیم ؟ ! بـ‌اید‌فردا‌شب‌تمـ‌ام‌آرزوهـ‌ا‌و‌مناجات مونو‌بـ‌زاریم‌زمـ‌ین فقط‌و‌فقط‌از‌خـ‌دا‌ ظہور‌مو‌لـ‌اروتمنـ‌ا‌ڪنیم ظہور‌و‌فــ‌رج‌حـ‌ضرت‌صاحب‌الزماݩ (عجـ‌ل‌الله)‌مہم‌ترین‌اتـ‌فاق‌زندگـے همہ‌ے‌مـ‌است ایـ‌ن‌پـ‌یام‌روتـ‌اجایے‌ڪہ‌ممکنہ منـ‌تشر‌ڪنیدو‌فرداشـ‌ب‌راس‌ساعت ¹²شـ‌ب‌همگے‌‌دعاے‌فـ‌رج(الہے‌عـ‌ظم البلـ‌اء)‌بخـ‌ونید انشـ‌اءلله‌امـ‌سال‌،سـ‌الِ‌ظہـ‌ور‌ اقـ‌ا‌حضرت‌مہـ‌دے‌بـ‌اشہ امـ‌ا‌اگـ‌ر‌فردا‌این‌صـ‌دا‌رو‌نشنویم بـ‌اید‌چندسـ‌ال‌دیگہ‌منتظربمـ‌ونیم، تـ‌ا‌دوباره‌شب‌بیست‌وسـ‌وم‌بشہ‌شب جمعـہ‌چـ‌ون‌مـ‌اه‌هاے‌قمـ‌رےهـر‌ده سـ‌ال‌ده‌روز‌جـ‌لو‌میفتہ💔 پــ‌س‌‌بے‌تفـ‌ا‌وت‌‌نبــ‌اشیم . . . !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣پست ویژه 🎬 کلیپ «جهنمتو خاموش کن» 👤 استاد رائفی_پور 📜 روایت عجیب و قابل تأمل سید بن طاووس... 🔺 برای ما دعا میکنن و برای گناهان شیعیان آمرزش می‌طلبن. واحد مهدویت مصاف (مهدیاران) @Mahdiaran
رفیق‌اگه‌توزندگیت‌مضطربی‌وآرامش‌نداری، شایدازخدادورشدی‌وگناه‌شده‌مرزبین‌تووخدات!:)
امشب‌آخرین‌شب‌قدره‌‌ معلوم‌نیس‌تاسال‌دیگه‌زنده‌باشیم‌یانه
پس‌همین‌امشب‌،برگردپیش‌خدای‌خودت برگرد‌به‌همون‌جایی‌که‌بهش‌تعلق‌داری .
هدایت شده از 
- ما منتظر شنیدن صدای صیحه آسمانی هستیم ..
شهیدگمنام .
هدایت شده از 
https://farsnews.ir/my/c/192167 وقتی حرف از حجاب برتر می‌زنیم، شاهد قیمت‌های سرسام‌آوری هستیم که عملاً بسیاری از خانواده‌ها در شرایط اقتصادی امروز نمی‌توانند چنین محصولی را خریداری کنند. این قیمت‌های گزاف برای خرید چادر مشکی در حالی است که شاهد فروش مانتو‌های نامتعارف با قیمت‌هایی بسیار کمتر هستیم. از این رو از مسئولین می خواهیم که نسبت به حل مساله وارد میدان شوند و اقدامی عاجل انجام دهند. روی لینک بزنید و حمایت کنید https://farsnews.ir/my/c/192167
🔹در روزهای گذشته این شبهه در فضای مجازی ایجاد شده است که توقیف خودرو به علت عدم رعایت حجاب هیچ مستند قانونی ندارد و جرم نیست و افرادی که اقدام به توقیف خودرو کنند مرتکب جرم شده‌اند. 🔹این در حالی است که بررسی حقوقی این ادعاها نشان می‌دهد که صحت ندارد و طبق تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، کشف حجاب در انظار و معابر عمومی، جرم‌انگاری شده است. 🔹همچنین وفق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در مَرئی و منظر عموم مردم است. 🔹طبق ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ظابطان مقرر شده است. کشف حجاب، جرم مشهود است و ضابطان موظف به ورود مستقیم در جهت مقابله با مجرم و اسباب جرم هستند.
😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ ماجرای دختری که در راهیان نور با حجاب شد. ✨_🌼_✨ ❗مِنَ إلغَريبْ إلَي الْحَبيبْ❗ دلهاي منتظر و عاشق به ما بپیوندید تا با غریب ترین شخصيت عالم امام عصر ،ضرورت وچگونگی یاری ایشان بيشتر آشنا شويد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 پویش تشکر از سردار رادان بابت برخورد با کشف https://farsnews.ir/my/c/191113
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا