هدایت شده از 𓂃کافہنـآدری
خدایا قربون ِحکمتت برم من که هر چی میگم برعکسش اتفاق میوفته.. اگه الان بگم دوسش ندارم و نمیخوام بهش برسم همه چی حله ؟
‘فاجعه آن جاست که رنج عادی میشود، و انسان ها یاد میگیرند با چیزی کنار بیایند که هرگز نباید پذیرفته میشد.’
هدایت شده از . آغوشِ آبی >
288.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میفهمه دوسش داری میزاره میره . . .
آغوش آبی