به نظرم بهتر بود جای سناریو های فیک میگفت اورثینک
یا شاید سعی در پیش بینی آینده
اون موقع من تقریبا۷٠/۸٠ درصد مغزمو رنگ میکردم..
ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
مرگ شتریه که دم خونه هرکس میخوابه
همه آدما یه روزی میمیرن و باید آدم به خودش آمادگی بده و به کسی وابسته نشه :)