ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
مرگ شتریه که دم خونه هرکس میخوابه
همه آدما یه روزی میمیرن و باید آدم به خودش آمادگی بده و به کسی وابسته نشه :)
ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
من از اینکه یه شخص مهم رو بدون مرگ از دست بدم بیشتر میترسم