ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
مرگ شتریه که دم خونه هرکس میخوابه
همه آدما یه روزی میمیرن و باید آدم به خودش آمادگی بده و به کسی وابسته نشه :)
ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
من از اینکه یه شخص مهم رو بدون مرگ از دست بدم بیشتر میترسم
ماطریکث
من از اینکه یه شخص مهم رو بدون مرگ از دست بدم بیشتر میترسم
نه من از این نمی ترسم
واقعیتش خیلی برام اهمیت نداره
چون ادما میتونن تغییر کنن، یعنی اونم میتونه عوض بشه..