ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
مرگ شتریه که دم خونه هرکس میخوابه
همه آدما یه روزی میمیرن و باید آدم به خودش آمادگی بده و به کسی وابسته نشه :)
ماطریکث
یعنی واقعا اینکه یه شخص مهم رو با مرگ از دست بدین براتون مهم نیست؟
من از اینکه یه شخص مهم رو بدون مرگ از دست بدم بیشتر میترسم
ماطریکث
من از اینکه یه شخص مهم رو بدون مرگ از دست بدم بیشتر میترسم
نه من از این نمی ترسم
واقعیتش خیلی برام اهمیت نداره
چون ادما میتونن تغییر کنن، یعنی اونم میتونه عوض بشه..
ماطریکث
مرگ شتریه که دم خونه هرکس میخوابه همه آدما یه روزی میمیرن و باید آدم به خودش آمادگی بده و به کسی وا
منم اینو میدونم و وابسته نیستم
ولی هیچ دلیلی نداره که از مرگ عزیزانم ناراحت نشم
چون به زندگی طولانی بدون حضور اونها فکر میکنم
مثلا اگر یه فرد نزدیک باشه، وقتی تنهایی یادش میوفتی