هدایت شده از بوکِتو
امروز یه چیز قشنگ خوندم.
میگفت:
میری پیش یه دندون پزشک، کلی درد میکشی، تازه آخرشم میگی دستت درد نکنه دکتر. نوبت بعدی کی بیام؟
اونوقت خدا یه دردی بهت میده، سریع میری شکایت میکنی؟
خدا خیلی وقته داره خدایی میکنه. هرچیزی رو از روی حکمت انجام میده. بعد ما حتی قدر مدرک پزشکی هم به خداییِ خدا اطمینان نداریم؟