هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
هیچ غذایی اونقدرام بدمزه نیست که بخاطرش سر مامانت غر بزنی..
✓ نگارین
@Ekhrajiha
ماطریکث
هیچ غذایی اونقدرام بدمزه نیست که بخاطرش سر مامانت غر بزنی.. ✓ نگارین @Ekhrajiha
چرا هست من خورشت آلو دوست ندارم کله پاچه هم همینطور قیمه هم همینطور😂😂
ماطریکث
چرا هست من خورشت آلو دوست ندارم کله پاچه هم همینطور قیمه هم همینطور😂😂
ولی نه در این حد که سرش غر بزنی :)
ماطریکث
چرا هست من خورشت آلو دوست ندارم کله پاچه هم همینطور قیمه هم همینطور😂😂
خورشت آلووو خیلی خوشمزسس