ماطریکث
چرا هست من خورشت آلو دوست ندارم کله پاچه هم همینطور قیمه هم همینطور😂😂
ولی نه در این حد که سرش غر بزنی :)
ماطریکث
چرا هست من خورشت آلو دوست ندارم کله پاچه هم همینطور قیمه هم همینطور😂😂
خورشت آلووو خیلی خوشمزسس
ماطریکث
پیام ندین ممبرا هم میفهمن اینجا وجود داره لفت میدن 😂💔
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا