eitaa logo
ماطریکث
16 دنبال‌کننده
529 عکس
149 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خانوم میم برگشتهههه
فور کنین تو چنلاتون جواب بدینننن ^^
بیاین بگین
ولی تند یا کند خوانی واقعا بستگی به مدل کتاب داره گفتم کند خوانی چون دوست دارم بعضی کتابا رو با تمام وجودم حس کنم و اروم اروم بخونمشون و توی جهانشون غرق شم🥲
ها ها هیچ کس جز من انلاین نیست من اینجا تنهام *گریه💀
بوک مارک کرمی میقام
این دوتایی هم که جواب ندادم چون نفهمیدم💔
ماطریکث
این دوتایی هم که جواب ندادم چون نفهمیدم💔
فضای داستان تلخ و دارک و اینا باشه یا ملایم و کیوت و..؟
یعنی فقط من کتابایی که لاشون بوک مارکای خوشگل میزارمو دیگه نمیخونم؟ یه جور لوس میشه دیگه حس عادی بودن نداره😂✨