ماطریکث
ولی تند یا کند خوانی واقعا بستگی به مدل کتاب داره گفتم کند خوانی چون دوست دارم بعضی کتابا رو با تمام
نظرم عوض شد
فقط برای کتابای ضخیم جلد سخت خوبه
دقت نکردم بهش
ماطریکث
این دوتایی هم که جواب ندادم چون نفهمیدم💔
فضای داستان تلخ و دارک و اینا باشه
یا ملایم و کیوت و..؟
یعنی فقط من کتابایی که لاشون بوک مارکای خوشگل میزارمو دیگه نمیخونم؟
یه جور لوس میشه
دیگه حس عادی بودن نداره😂✨
ماطریکث
نظرم عوض شد فقط برای کتابای ضخیم جلد سخت خوبه دقت نکردم بهش
نه اتفاقا واسه کتابای زخیم جلد شومیز خوبه چون انعطاف داره راحت تر میشه دست گرفتش