أَنِيس؛
ـــــــــ عکاس: جانان
شهیدان حرفشان این بود: ایران را نگه دارید
برای حفظ آن، ایثار و ایمان را نگه دارید...
ز میدان مردهای رزم با ما اینچنین گفتند:
خیابان را، خیابان را، خیابان را نگه دارید:)))
أَنِيس؛
ـــــــــ
کلی وقته اینجا وایسادم هی میخوام برم و نمیشه ...نمیتونم
کل حرفم اینه که آقاجان خیلی تنهاییم هممون(:
خیلی هامون جز شما کسیو نداریم درد و دل کنیم باهاش:)))
-