أَنِيس؛
ـــــــــ
کلی وقته اینجا وایسادم هی میخوام برم و نمیشه ...نمیتونم
کل حرفم اینه که آقاجان خیلی تنهاییم هممون(:
خیلی هامون جز شما کسیو نداریم درد و دل کنیم باهاش:)))
-
أَنِيس؛
ــــــــ
آخریننقطهزمینهمینجاستکهوایسادی:))))
«آقااصلاپیشنهادنمیکنمببینین تورو خدا نبینین»
-