أَنِيس؛
ــــــــ
آخریننقطهزمینهمینجاستکهوایسادی:))))
«آقااصلاپیشنهادنمیکنمببینین تورو خدا نبینین»
-
هدایت شده از آبی آسمونی:)
احساس میکنم توی یه نسخه بی کیفیت و دست چندم یه برنامه گیر کردیم
اینهمه لگ و باگ طبیعی نیست