؛
اگر قلب جای حسین است باید از آن مراقبت کرد
شاید اصلا فلسفهیسینهزدنهمینباشد . . .
أَنِيس؛
ـــــــــ
؛
باورش سخت است اما گهگُداری در سرم
صحنهٔ برگشتنت را من تصور می کنم:))