مگه قرار نبود این آخرین نبرد باشه و پهلوی برگرده ؟
انقد برنگشتید که دو سه هفته دیگه امام خمینی برمیگرده 🦦 .
بعضی اوقات به جای بحث فقط به طرف نگاه میکنیم و تعجب میکنیم...:«این حجم وسیع بیعقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچیکی جا شده؟!...»