میگه که
گویند که از لبان او غافل شو
ماه رمضان است و کمی عاقل شو
میبوسم و از کسی ندارم ترسی
ای روزه اگر معترضی باطل شو
أَنِيس؛
ــــــــ
کاش یه طلبه بودم گوشه ی حرمت حفظمو تحویل استادم میدادم آقاجان 💔🚶🏼♀️
-
أَنِيس؛
ــــــــ
آقای امام رضا یه تیکه از قلبمو دادم !:)
یهتیکهازقلبمورهاکردم . . .
اومدم بغل خودت :)))
حس میکنم انقد باید بسوزم انقدر تنها بشم که بشم برای خودت آقاجون ♥️
-