شکرگزار خداوندیم؛
و از پدرمان آقا امیرالمؤمینعلیهالسلام
و مادرمان حضرت صدیقه (س) تشکر میکنیم،
که منت به سرمان گذاشتند،
و به ما اجازه دادند که ۶۹ روز
در مصائب ایشان، و فرزندانشان عزاداری کنیم!
انشاءالله که کم را قبول کنند،
و کمِ ما را زیاد کنند.
از همهی عزیزان قبول باشد انشاءالله،
ایام بر شما مبارک؛
در پناهِ مرتضیٰ علیعلیهالسلام ..
از مرحوم آقای بهجت سؤال شد:
که فضیلت لعن بالاتر است یا صلوات؟!
ایشان فرمود: مثل اینکه
• لعن، تخلیه [پاکسازی ] است؛
• و صلوات، تحلیه [زینت بخشیدن ].
_ اول جارو کن خانه را و سپس مهمان طلب!
بچه ها یه کاری کنین که
لذت گناه کردن زهرمار تون بشه !
•حاجحسینیکتا•
گاه گویم که بنالم
ز پریشانی حالم..
باز گویم که عیانست
چه حاجت به بیانم ..؟
_سعدی
آب حیات، افسانه نیست.
همین زیارت امام رضاعلیهالسلام
آب حیات است!
نگو آبی که انسان را برای همیشه
زنده کند، افسانه است؛
نه! نه!
اگر از این زیارت نصیب تو شد،
و یک زیارت از تو قبول شد،
آب حیات خوردهای و دیگر نمیمیری...
_ مرحومآقایحائریشیرازی