شب چهارم محرم همه هست آرزویم
بشوی تو راضی از من چه خوش است
یا حبیبی که تو حُر بسازی از من /۱۲۸
و إنّ الموتَ أحبُ
من الحیاة دونك
و مرگ برایم دوست داشتنیتر است
از زندگی بدون تو.
اگر امام زمان غیبت کرده است
این غیبت ماست نه غیبت او
این ما هستیم که چشمان خود را بستهایم !
این ما هستیم که آمادگی نداریم .
شهید مصطفی چمران
#أین_صاحبنا
هدایت شده از مأوایِ او ؛
حضرتباقرالعلومﷺ پیشگویی میفرمود:
که مهدی عجلاللهتعالیفرجه،
وارد کوفه میشود.
از منبر بالا میرود،
و برای مردم خطبه ميخواند؛
در حالیکه مردم از شدت گریه،
سخنان او را نمیفهمند...!
#أین_صاحبنا